Realimentare în mișcare

Avioanele de realimentare necesită folosirea unor vehicule speciale. Pe aeroporturile rusești, unde echipamentele trebuie să poată funcționa chiar și sub un strat gros de zăpadă și la temperaturi scăzute, de până la -50 de grade, este necesară o tehnologie de ultimă oră.

Airbus A380 pe pistă.

Cele mai frecvente comenzi ale companiei Aviatechnology sunt cele pentru cisterne de realimentare precum cele văzute pe cel mai mare aeroport de aici, din Rusia, Domodedovo, situat în afara Moscovei.

Sergey Aronov.

Sergey Aronov, Director tehnic al companiei de carosare ZAO NPO Aviatechnology.

Ceea ce este special la metoda noastră de producție este că realizăm produse care nu numai că respectă standarde internaționale, dar satisfac și cerințele mai stringente care se aplică în acest sector din Rusia”, explică Sergey Aronov, Director tehnic al companiei de carosare ZAO NPO Aviatechnology, ale cărei cisterne de realimentare a avioanelor operează în aeroporturi din întreaga Rusie și în străinătate.

Ca producător de vehicule speciale, Aviatechnology a pătruns pe piață exact la timp, în momentul în care Uniunea Sovietică s-a dezmembrat și un număr din ce în ce mai mare de companii aeriene au început să zboare către Rusia și dincolo de această destinație, toate având nevoie de asistență la sol de cea mai înaltă calitate. Inițial, compania a utilizat șasiuri de la producătorii de autocamioane ruși, dar a înțeles în curând că aceștia nu ofereau capacități tehnice complete pentru funcționarea pe tot parcursului anului. Compania a discutat cu câțiva producători europeni înainte de a alege Volvo Trucks drept noul său producător de șasiuri.

Mă ocup de 50-60 de avioane în fiecare lună. Nu toate vehiculele pot gestiona acest gen de încărcături fără nicio problemă, dar cele de la Volvo pot.

Andrey Popov, șofer și operator la AO Shell & Aerofuels

Colaborarea funcționează deja de zece ani și este caracterizată de o cooperare strânsă privind conceperea soluțiilor tehnice.

„În primii ani de colaborare, am produs avioane de realimentare pentru aeroporturile moscovite Sheremetyevo și Domodedovo. Dacă privim în urmă, la alegerile făcute acum cinci ani, constatăm că eforturile noastre reunite au produs, cu siguranță, un rezultat pozitiv. Toate avioanele de realimentare pe care le-am fabricat utilizând un șasiu Volvo Trucks sunt încă în funcțiune pe toate aeroporturile”, afirmă Sergey Aronov.

Sergey Aronov.

Andrey Popov, șofer și operator la AO Shell & Aerofuels.

„În primii ani de colaborare, am produs avioane de realimentare pentru aeroporturile moscovite Sheremetyevo și Domodedovo. Dacă privim în urmă, la alegerile făcute acum cinci ani, constatăm că eforturile noastre reunite au produs, cu siguranță, un rezultat pozitiv. Toate avioanele de realimentare pe care le-am fabricat utilizând un șasiu Volvo Trucks sunt încă în funcțiune pe toate aeroporturile”, afirmă Sergey Aronov.

În ultimii ani, el a remarcat că pe piață a avut loc un proces de consolidare și că au rămas acum opt producători de avioane de realimentare în Uniunea Europeană și numai doi în Rusia.

„Clienții nu mai cumpără de peste tot, ca înainte, în căutarea celui mai scăzut cost de producție. Acum, ei caută o calitate înaltă la un preț rezonabil. Drept urmare, au încetat să facă afaceri cu agenții și s-au adresat direct producătorilor de vehicule și echipamente speciale”, continuă el.

În acest domeniu, Aviatechnology se află în avantaj, deoarece compania execută un ciclu complet, de la producerea schițelor și construirea vehiculului complet, până la testarea și livrarea către client. De asemenea, are o colaborare strânsă atât cu producătorul de șasiuri, cât și cu clienții care operează vehiculele. De exemplu, flexibilitatea producătorului de șasiuri este esențială, fiind impusă de cerințele tehnice stricte și de capacitatea de integrare a suprastructurii cu șasiul, în special în ceea ce privește funcțiile de siguranță.

La fel de important este că vehiculele de la Aviatechnology sunt livrate împreună cu asistență de service operațională și de înaltă calitate pentru operatorul final. „Nu există o responsabilitate mai mare decât realimentarea unui avion direct din dreptul aripii. În acest domeniu, brandurile testate sunt investite cu o mare încredere, ca în cazul companiei AO Shell & Aerofuels, care operează avioanele noastre de realimentare pe aeroportul Domodedovo. Și ei au încredere în noi”, încheie Sergey Aronov.

Toate cisternele de realimentare a avioanelor pe care le-am produs utilizând un șasiu Volvo Trucks sunt încă în funcțiune pe toate aeroporturile.

Sergey Aronov, Director tehnic al companiei ZAO NPO Aviatechnology

Construcția cisternei.

Aviatechnology utilizează numai materiale și componente certificate, de înaltă calitate, deoarece prețuiește reputația și siguranța.

Pentru AO Shell & Aerofuels, achiziționarea, în 2008, a două avioane de alimentare cu șasiuri Volvo Trucks pentru a opera pe cel mai mare aeroport din Rusia, Domodedovo, a fost prima ocazie în care compania interacționat mai mult cu o marcă străină. Acum, toate vehiculele de realimentare funcționează pe șasiuri Volvo, alimentând cu combustibil avioanele a zeci de companii aeriene din Europa, Asia și America. Realimentarea se efectuează atât pentru avioanele de tip business jet, cât și pentru cele de mari dimensiuni, inclusiv Boeing 787 Dreamliner.

Șoferul și operatorul Shell Andrey Popov a primit în 2008 unul dintre primele două Volvo FM din Domodedovo și nu l-ar schimba cu nimic, în afara unei noi versiuni a aceluiași vehicul.

Exact ca și colegii săi, Andrey participă în mod regulat la cursurile de instruire pentru șoferi profesioniști organizate de Volvo Trucks și trebuie să dea examene pentru a primi o licență de exploatare a echipamentului personalizat. Siguranța și calitatea sunt principalele priorități atunci când lucrezi într-un aeroport.

„Pe parcursul unei ture de 12 ore, trebuie realimentate cu combustibil 3-4 avioane. Eu lucrez 16 ture pe lună. Aceasta înseamnă că, în medie, alimentez 50-60 de avioane lunar. Nu toate vehiculele pot gestiona acest gen de încărcături fără nicio problemă, dar cele de la Volvo pot. Faptele vorbesc de la sine”, afirmă el.

Realimentarea unui avion.

Fiecare autocamion va realimenta 50-60 de avioane pe lună, de la avioane private până la cele de mari dimensiuni, precum Boeing 787.

Conținut asociat

Primul Volvo FH16 din Grecia

Efectul crizei datoriilor din Grecia s-a resimțit puternic în sectorul logistic. În ciuda condițiilor dificile, Marinos Vasilopoulos International Transport se extinde....

Abordarea IT

Este esențial să știi „în timp real” care este locația geografică a autocamioanelor și ce transportă exact. Este ceea ce Ben van Leeuwen de la Frigolanda a dorit și a realizat....

Disponibilitate expres în Statele Unite

Taylor White, vicepreședintele AMX, are numeroase motive să aleagă Volvo. Noul Centru de disponibilitate din Greensboro, Carolina de Nord, îi ajută compania să economisească timp și bani....

Filtrați articolele

5 true 5