Motoarele D5K și D8K sunt pregătite pentru combustibilii alternativi.

Pregătit pentru combustibili alternativi

Toate nivelurile de putere ale motoarelor D5K și D8K sunt certificate pentru alimentare cu combustibil diesel sintetic (HVO) Există o variantă a motorului D8K 320 alimentată cu biodiesel (B100) și are certificare pentru Euro 6. Reprezintă alegerea perfectă dacă doriți să contribuiți la protecția mediului și să beneficiați de stimulentele disponibile pe piața dumneavoastră.

Motorul Volvo FE este caracterizat de curba de cuplu largă și uniformă

Priviți curbele noastre

Curbă de cuplu mai largă și mai plată. Răspuns mai bun la turații mici. Și un cuplu maxim de 1.200 Nm. Comparați curbele noastre de cuplu cu cele ale concurenței și veți observa diferența. Urcați în cabină și le veți simți: accelerație incredibilă, manevrare excelentă la viteză mică și forță de tracțiune de top.

Prize de putere pentru echipamentul de manipulare a sarcinii

Prize de putere

Putere pentru echipamentul de manipulare a sarcinii. Prizele de putere transferă puterea de la motor la diverse atașamente, cum ar fi o macara sau o betonieră. Volvo FE oferă o gamă variată de prize de putere care pot fi ajustate în funcție de necesitățile dumneavoastră.

Consultați specificațiile noastre pentru prizele de putere

Motoare cu emisii reduse, mai ecologice

Motoarele noastre Euro 6 reprezintă un pas uriaș către un transport mai curat și un impact redus asupra mediului. Puterea și eficiența consumului de combustibil sunt egale cu cele ale modelelor Euro 5, dar am redus emisiile de particule și de oxizi de azot cu aproape 80%.

Descrieți soluția Euro 6 de la Volvo

Cum funcționează

1. Motor
Noile componente ale motorului îmbunătățesc fluxul de gaze și asigură faptul că gazele de eșapament ajung la sistemul de tratare ulterioară la temperatură optimă.

2. Al șaptelea injector
Un injector special diesel este utilizat pentru gestionarea temperaturii DOC-ului și asigură eficiența filtrului de particule diesel și buna funcționalitate a sistemului SCR.

3. Catalizatorul de oxidare diesel (DOC)
Catalizatorul DOC produce cantitatea necesară de NO2 pentru ca Filtrul de particule diesel să asigure combustia eficientă a particulelor. În condiții de vreme rece, furnizează, de asemenea, căldura necesară pentru regenerare.

4. Filtrul de particule diesel (DPF)
Filtrul colectează și stochează materiile sub formă de particule (MP) și le depozitează până când sunt arse în timpul regenerării. Regenerarea se produce automat, fără ca dumneavoastră să faceți ceva.

5. Reducerea catalitică selectivă (SCR)
În zona de amestec, gazele de eșapament sunt pulverizate cu AdBlue. Atunci când ajung în catalizator, oxizii de azot (NO2) sunt transformați în mod eficient în azot inofensiv și vapori de apă.

6. Catalizatorul pentru emisii de amoniac (ASC)
Ultima etapă înainte de țeava de eșapament, unde amoniacul rămas (NH3), dacă există, este eliminat.

VT

Cursă puternică

Testați răspunsul rapid al motorului D8K.

Contactaţi-ne