Specificațiile șasiului pentru Volvo FE

  • Înălțimi șasiu
  • Ampatamente
  • Rezervoare de combustibil
  • Rezervoare de AdBlue
  • Punți față
  • Punți portante amplasate în spatele punții motoare
  • Suspensie spate
  • Pregătiri pentru carosier
  • Șei de cuplare
  • Frâne

Înălțimi șasiu

  Anvelope Înălțime (mm)
Jos 315/60R22,5" 880
Mediu 315/70R22,5" 950
Înalt 315/80R22,5" 1050

Ampatamente

Ampatament (mm) Autotractor 4x2 Autoșasiu 4x2 Autoșasiu 6x2 Autoșasiu 6x4
3200      
3500
3700  
3850      
3900  
4100    
4200      
4300    
4500  
4750    
5000  
5250    
5500  
5800    
6100    
6450    
6800      

Rezervoare de combustibil
Sunt disponibile rezervoare de combustibil din material plastic, oțel sau aluminiu. Volumul de combustibil variază între 160 și 630 de litri. Rezervoarele în formă de D au două înălțimi: 560 de milimetri și 710 milimetri.

Rezervoare de AdBlue
Rezervorul de AdBlue este realizat din plastic și volumul este de 32 de litri. Pompa de AdBlue este integrată în modulul rezervorului. Există o variantă pentru vehiculele cu rezervor de combustibil montat pe partea dreaptă (ADTP-R) și o variantă pentru vehiculele cu rezervor montat pe partea stângă (ADTP-L).

Punți față
Sarcinile pe puntea din față variază de la 7,1 până la 9 tone.

Punți liftabile amplasate în spatele punții motoare
Acestea sunt disponibile în mai multe configurații: configurație fixă cu roți simple sau duble sau cu punte portantă fixă sau directoare, amplasată în spatele punții motoare. Sarcină pe punte 6,7, 7,1, 7,5, 9,5 sau 10,5 tone.

Suspensie spate

Tip Combinații de punți Tip suspensie  Sarcină pe punte/boghiu (tone)  Tip punte  Punți portante amplasate în spatele punții motoare 
Punte solo           
RAD-L90  4x2  Parabolice/arcuri S parabolice 13  Simplu/butuc  
RAD-KR  4x2  Pneumatică  13  Simplu/butuc  
Boghiu           
RADT-KR  6x2  Pneumatică  19/20  Simplu/butuc Punte portantă fixă/directoare 
RADD-BR  6x4  Parabolică  21  Simplu/butuc  

Pregătiri pentru carosier

Rând de orificii pe cadru pentru carosier
Rândul superior de orificii este rezervat carosierului. Toate suporturile de pe rândul superior de orificii prezintă un decalaj și un distanțier de 8 milimetri. Nu sunt folosite nituri pe rândul superior de orificii.

Pregătirea pentru macara
Plăcile pentru macara de pe șasiu pot fi montate din fabrică.

Kitul de pregătire pentru macara
Plăcile pentru macara de pe șasiu pot fi montate din fabrică. Cutia pentru baterii este mutată înspre spate, iar plăcile de fixare sunt montate în spatele cabinei, de o parte și alta a șasiului. Este inclus un kit de pregătire electric– ELCRANE .

Șa de cuplare
În gamă este inclusă o șa de cuplare omologată ISO cu profiluri în L, care permite opțiuni diversificate de configurare. Șaua de cuplare montată cu flanșă este o variantă cu o greutate redusă, deoarece nu necesită o placă de fixare. Înălțimea șeii de cuplare deasupra șasiului este de aproximativ 150 de milimetri. Lubrifierea integrată și indicatorul de conexiune pentru remorcă sunt disponibile opțional pentru anumite variante.

Frâne

Volvo FE este echipat cu sistem de frânare pneumatic ce dispune de discuri ventilate atât pe partea din față, cât și pe partea din spate. Sistemul de frânare controlat electronic (EBS) de antiblocare a discurilor de frână asigură un răspuns mai rapid și mai sigur la frânare, cu o uzură redusă a frânelor. Sistemul include caracteristici precum ABS, o blocare a diferențialului și coordonarea sistemelor de frânare. Datorită coordonării sistemelor de frânare, sistemul utilizează diversele frâne ale vehiculului, pentru o cuplare mai uniformă a frânei și o uzură redusă a frânelor de serviciu și a anvelopelor. Pachetul EBS extins prezintă o funcție care facilitează pornirea în rampă. Discurile de frână sunt disponibile în dimensiuni diferite, în funcție de aplicație.

ESP (Program electronic de stabilitate)
ESP (ESP-BAS1) contribuie la menținerea stabilității direcției în condiții dificile și preîntâmpină, de asemenea, răsturnarea.

Retarder hidraulic pentru cutii de viteze AL306
Retarderul hidraulic compact, integrat (variantele RET-HYDR și RET-TPT) este montat pe cutia de viteze.

Forța cuplului maxim de frânare este de 1.490 Nm între 800 și 1.900 rpm.

Descărcare

Specificații șasiu

Descărcați specificațiile complete ale șasiului în format PDF.

Descărcare(PDF, 2.9 MB)
VT

Vă place? Conduceți-l.

Conduceți autocamionul pentru a testa cu adevărat noul șasiu dinamic.

Contactaţi-ne