Se potrivește perfect pentru transportul de deșeuri și distribuția urbană

Din exterior, arată ca un Volvo FE obișnuit. Dar sub capota noului Volvo FE CNG se ascunde un motor Euro 6, alimentat exclusiv cu gaz natural comprimat sau, preferabil, cu biogaz comprimat, cu tehnologie cu bujie.

Și este echipat cu transmisie automată. Prin urmare, vă puteți aștepta la aceeași productivitate și aceleași caracteristici de rulare pe care le oferă un Volvo FE obișnuit. Dar acesta este proiectat pentru a fi perfect la transporturi pe distanțe mici, cu opriri și porniri frecvente, precum transportul de deșeuri și activitățile de distribuție urbană. 

Multe orașe din întreaga lume caută alternative la autocamioanele cu motoare diesel. Combustibilul regenerabil este adesea o cerință pentru câștigarea contractelor, în special cele pentru gestionarea deșeurilor. Cu Volvo FE CNG, putem oferi companiilor care operează în medii urbane un autocamion cu impact asupra mediului semnificativ redus.

Combustia gazului metan este complet inodoră. În plus, se emit niveluri extrem de mici de particule dăunătoare. Atunci când metanul este extras din biogaz, respectiv, din materiale organice, emisiile de dioxid de carbon sunt cu 70% mai mici decât cele ale unui autocamion cu motor diesel. 

De fapt, emisiile de MP sunt atât de mici, încât este necesar doar un catalizator cu trei căi. Nu este necesar filtrul de particule. Și nici AdBlue. 

Motor Euro 6 pentru FE CNG

Inovațiile la nivelul combustibilului sunt însoțite de acel gen de funcții care fac toate autocamioanele Volvo FE atât de puternice și de fiabile.

Motor Euro 6 pentru FE CNG. 
Putere maximă: 320 CP. Putere cuplu: 1356 Nm. Volvo FE CNG este disponibil cu rezervoare de gaz metan 2x4 sau 2x3. Rezervoarele cu gaz comprimat sunt montat pe ambele părți ale șasiului. Distanța parcursă poate ajunge, în condiții optime de rulare, până la 400 de kilometri pentru distribuție ușoară și până la 250 de kilometri pentru colectarea deșeurilor.

Transmisie automată
În afara noului motor alimentat cu gaz, Volvo FE CNG este echipat și cu transmisie automată. Drept urmare, va oferi aceleași niveluri de productivitate și performanță ca și un Volvo FE obișnuit.

Gazul metan este un combustibil care, pe termen lung, va oferi o alternativă sustenabilă la alimentarea de tip diesel. Acum, este rândul diverselor autorități din cadrul societății să creeze regulile și condițiile adecvate pentru o dezvoltare pozitivă.

Lars Mårtensson

Director pentru probleme de mediu la Volvo Trucks

Curba de cuplu Volvo FE CNG

G9K320 – Putere/cuplu

Volvo FE CNG (gaz natural comprimat) a fost proiectat în special pentru operațiunile care implică cicluri scurte de transport, cu porniri și opriri repetate.

Motor

  G9K320
Putere maximă la 2.000 – 2.100 rpm 320 CP (239 kW)
Turație maximă 2.200 rpm
Cuplu maxim la 1.300 – 1.400 rpm 1.356 Nm
Număr de cilindri 6
Cilindree 8,9 dm3
Cursă 144,5 mm
Alezaj 114 mm
Raport de compresie 12:1
Regim economic 1.200 – 1.700 rpm
Filtru de ulei Filtru principal
Capacitate sistem ulei 27,6 l
Capacitate sistem de răcire 12,4 l
Greutate la gol (motor de bază) 373 kg
Tensiune sistem motor 12 V
Tensiune sistem motor și demaror 24 V
VT

Încercați și dumneavoastră

Un reprezentant Volvo Trucks este gata să discute cu dumneavoastră despre caracteristicile și beneficiile autocamionului Volvo FE CNG.

Contactaţi-ne