Curba cuplului pentru motorul diesel

Priviți curbele noastre

Cuplu excelent la turații mici. O plajă de cuplu maxim extrem de largă. Și un cuplu maxim care aduce putere maximă în intervalul mediu de turații. Comparați curbele noastre de cuplu și veți vedea diferența. Urcați în cabină și veți simți tot – accelerația remarcabilă, puterea de tracțiune excepțională și comportamentul plăcut și economic la viteză mare. 

 

Consultați specificațiile complete pentru lanțul cinematic

Eficiența consumului de combustibil vă aduce bani, contribuind totodată la sustenabilitate

Eficiență integrată și grijă față de mediu

O rată de compresie crescută pentru motoarele 420 și 460. Turbocompresor nou optimizat pentru motoarele 500 și 540. Sistem de injecție de tip common rail pentru toate motoarele și software ajustat fin pentru a oferi un control optim asupra motorului: în plus, motoare cu fricțiune internă redusă. Facem aceste lucruri pentru a optimiza eficiența consumului de combustibil și a oferi un cuplu îmbunătățit al motorului și răspuns la turații mici. Toate acestea își aduc contribuția în rezultatul final. Și față de mediu.

Frână de motor pentru noul Volvo FH

Frâna de motor Volvo, VEB+

Frâna noastră de motor brevetată VEB+ utilizează un design unic de arbore cu came pentru a absorbi până la 375 kW (510 CP) pe motorul D13. Cuplată cu sistemul de transmisie I-Shift și cu sistemul inteligent de control al vitezei de croazieră, vă permite să mențineți o viteză medie ridicată, fără a compromite siguranța sau economia de combustibil.

Motoare cu emisii reduse, mai ecologice

Cu ajutorul motoarelor noastre Euro 6, am mai făcut un pas înainte în privința transportului mai curat și a reducerii impactului asupra mediului. Performanța este aceeași, consumul de combustibil este mai redus. 

Soluția noastră pentru Euro 6: prezentare generală

Cum funcționează soluția noastră pentru Euro 6

1. Motorul 
Noile componente ale motorului îmbunătățesc fluxul de gaze și asigură faptul că gazele de eșapament ajung la sistemul de tratare ulterioară la temperatură optimă.

2. Al șaptelea injector
(nu este destinat neapărat motorului D13K420)
Pentru gestionarea temperaturii DOC-ului este utilizat un injector diesel special care asigură eficiența filtrului DPF și buna funcționare a sistemului SCR.

3. Catalizatorul de oxidare diesel (DOC)
Catalizatorul DOC produce cantitatea necesară de NO2 pentru ca filtrul DPF să asigure combustia eficientă a particulelor. În condiții de vreme rece, furnizează, de asemenea, căldura necesară pentru regenerare.

4. Filtru de particule diesel (DPF)
Filtrul colectează și stochează particulele (PM) până când acestea sunt arse în timpul regenerării. Acest proces are loc automat, fără ca dumneavoastră să faceți ceva.

5. Reducerea catalitică selectivă (SCR)
În zona de amestec, gazele de eșapament sunt pulverizate cu AdBlue. Atunci când ajung în catalizator, oxizii de azot (NO2) sunt transformați în mod eficient în azot inofensiv și vapori de apă.

6. Catalizatorul pentru emisii de amoniac (ASC)
Ultima etapă înainte de țeava de eșapament, unde amoniacul rămas (NH3), dacă există, este eliminat.

Cai putere Volvo FH

Alegeți puterea dorită

Există patru modele de putere diferite – 420, 460, 500 or 540 CP.

Contactați-ne

Putere sporită. Mai puțin combustibil.

Testați puterea și eficiența motoarelor noastre la un centru Volvo Trucks.

Contactați-ne