Curba cuplului pentru motorul diesel

Priviți curbele noastre

Cuplu excelent la turații mici. O plajă de cuplu maxim extrem de largă. Și un cuplu maxim care aduce putere maximă în intervalul mediu de turații. Comparați curbele noastre de cuplu și veți vedea diferența. Urcați în cabină și veți simți tot – accelerația remarcabilă, puterea de tracțiune excepțională și comportamentul plăcut și economic la viteză mare. 

 

Consultați specificațiile complete pentru lanțul cinematic

Eficiența consumului de combustibil vă aduce bani, contribuind totodată la sustenabilitate

Forță pentru afacerea dumneavoastră

Puterea deosebită a motorului D16 și banda largă a cuplului maxim înseamnă că FH16 poate să ducă la destinație transporturile grele cu un nivel ridicat de productivitate. La final vă veți bucura de toate beneficiile. 

Frâna de motor VEB+ și designul unic al arborelui cu came

Frâna de motor Volvo, VEB+

Frâna noastră de motor brevetată VEB+ utilizează un design unic de arbore cu came pentru a absorbi până la 470 kW (639 CP) pe motorul D16. Cuplată cu sistemul de transmisie I-Shift și cu sistemul inteligent de control al vitezei de croazieră, vă permite să mențineți o viteză medie ridicată, fără a compromite siguranța sau economia de combustibil.

Motoare cu emisii reduse, mai ecologice

Cu ajutorul motoarelor noastre Euro 6, am mai făcut un pas înainte în privința transportului mai curat și a reducerii impactului asupra mediului. Performanța este aceeași, consumul de combustibil este mai redus. 

Soluția noastră pentru Euro 6: prezentare generală

Cum funcționează soluția noastră pentru Euro 6

1. Motorul 
Noile componente ale motorului îmbunătățesc fluxul de gaze și asigură faptul că gazele de eșapament ajung la sistemul de tratare ulterioară la temperatură optimă.

2. Al șaptelea injector
Pentru gestionarea temperaturii catalizatorului DOC este utilizat un injector special pentru motorină care asigură eficiența filtrului DPF și buna funcționare a sistemului SCR.

3. Catalizatorul de oxidare diesel (DOC)
Catalizatorul DOC produce cantitatea necesară de NO2 pentru ca filtrul DPF să asigure combustia eficientă a particulelor. În condiții de vreme rece, furnizează, de asemenea, căldura necesară pentru regenerare.

4. Filtru de particule diesel (DPF)
Filtrul colectează și stochează particulele (PM) până când acestea sunt arse în timpul regenerării. Acest proces are loc automat, fără ca dumneavoastră să faceți ceva.

5. Reducerea catalitică selectivă (SCR)
În zona de amestec, gazele de eșapament sunt pulverizate cu AdBlue. Atunci când ajung în catalizator, oxizii de azot (NO2) sunt transformați în mod eficient în azot inofensiv și vapori de apă.

6. Catalizatorul pentru emisii de amoniac (ASC)
Ultima etapă înainte de țeava de eșapament, unde amoniacul rămas (NH3), dacă există, este eliminat.

Cai putere Volvo FH16

Alegeți puterea dorită

Există patru modele de putere diferite pentru autocamionul dumneavoastră Volvo FH16. 

Contactați-ne

Putere sporită. Mai puțin combustibil.

Testați puterea și eficiența motoarelor noastre la un centru Volvo Trucks.

Contactați-ne