Motoare diesel Volvo având cube de cuplu excelente la turații mici

Priviți curbele noastre

Cuplu excelent la turații mici. O plajă de cuplu maxim extrem de largă. Cuplul maxim întâlnește puterea maximă. Comparați curbele noastre de cuplu și veți vedea diferența. Urcați în cabină și veți simți accelerația remarcabilă, puterea de tracțiune excepțională și comportamentul plăcut și economic la viteză mare.

Emisii reduse, menținând eficiența consumului de combustibil

Eficiență integrată a combustibilului

Geometria optimizată a camerei de combustie. Injecție rapidă și exactă, controlată de EMS. Nivel de umplere foarte ridicat. Iar lista argumentelor care fac motoarele noastre foarte eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil poate continua. Ceea ce contează mai mult este diferența care se observă în rezultatele dumneavoastră. Și față de mediu.

Frâna de motor VEB+ și designul unic al arborelui cu came

Frâna de motor Volvo: VEB și VEB+
Efect de frânare de până la 510 CP

Frâna noastră de motor brevetată VEB+ utilizează un design unic de arbore cu came pentru a absorbi până la 375 kW (510 CP) pe motorul D13. Pe motorul D11, frâna de motor Volvo (VEB) absoarbe până la 290 kW. În combinație cu sistemul de transmisie I-Shift și cu sistemul inteligent de control al vitezei de croazieră, vă permite să mențineți o viteză medie ridicată, fără a compromite siguranța sau economia de combustibil.

Motoare cu emisii reduse, mai ecologice

Motoarele noastre Euro 6 reprezintă un pas uriaș către un transport mai curat și un impact redus asupra mediului. Puterea și eficiența consumului de combustibil sunt egale cu cele ale modelelor Euro 5, dar am redus emisiile de particule și de oxizi de azot cu aproape 80%. 

Soluția noastră pentru Euro 6: prezentare generală

Cum funcționează
Soluția noastră pentru Euro 6

1. Motorul
Noile componente ale motorului îmbunătățesc fluxul de gaze și asigură faptul că gazele de eșapament ajung la sistemul de tratare ulterioară la temperatură optimă.

2. Al șaptelea injector
Un injector special pentru motorină este utilizat pentru gestionarea temperaturii Catalizatorului de oxidare diesel (DOC) și asigură eficiența Filtrului de particule diesel și buna funcționare a sistemului de reducere catalitică selectivă (SCR).

3. Catalizatorul de oxidare diesel (DOC)
Catalizatorul DOC produce cantitatea necesară de NO2 pentru ca Filtrul de particule diesel să asigure combustia eficientă a particulelor. În condiții de vreme rece, furnizează, de asemenea, căldura necesară pentru regenerare.

4. Filtrul de particule diesel (DPF)
Filtrul colectează și stochează materiile sub formă de particule (MP) și le depozitează până când sunt arse în timpul regenerării. Regenerarea se produce automat, fără ca dumneavoastră să faceți ceva.

5. Reducerea catalitică selectivă (SCR)
În zona de amestec, gazele de eșapament sunt pulverizate cu AdBlue. Atunci când ajung în catalizator, oxizii de azot (NO2) sunt transformați în mod eficient în azot inofensiv și vapori de apă.

6. Catalizatorul pentru emisii de amoniac (ASC)
Ultima etapă înainte de țeava de eșapament, unde amoniacul rămas (NH3), dacă există, este eliminat.

Motoare D11 și D13 pentru 330 CP și 500 CP

Alegeți puterea dorită

Există șapte modele de putere diferite. patru motoare de 11 litri (D11) și trei motoare de 13 litri (D13).

VT

Descoperiți puterea

Testați puterea și eficiența motoarelor noastre la un centru Volvo Trucks.

Contactaţi-ne