Motoare diesel Volvo cu un interval extrem de larg al cuplului

Curba de cuplu Volvo

Cuplu excelent la turații mici. O plajă de cuplu maxim extrem de largă. Cuplul maxim întâlnește puterea maximă. Comparați curbele noastre de cuplu și veți vedea diferența. Urcați în cabină și veți simți tot – accelerația remarcabilă, puterea de tracțiune excepțională și comportamentul plăcut și economic la viteză mare.

Motoare diesel Volvo cu consum eficient de combustibil

Eficiență integrată și grijă față de mediu

O rată de compresie crescută pentru motoarele 420 și 460. Turbocompresor nou optimizat pentru motoarele 500 și 540. Sistem de injecție de tip common rail pentru toate motoarele și software ajustat fin pentru a oferi un control optim asupra motorului: în plus, motoare cu fricțiune internă redusă. Facem aceste lucruri pentru a optimiza eficiența consumului de combustibil și a oferi un cuplu îmbunătățit al motorului și răspuns la turații mici. Toate acestea își aduc contribuția în rezultatul final. Şi faţă de mediu.

Frâna de motor patentată VEB+ de la Volvo

Frâna de motor Volvo: VEB și VEB+ efect de frânare de până la 375 kW

Frâna noastră de motor brevetată VEB+ utilizează un design unic de arbore cu came pentru a absorbi până la 375 kW (510 CP) pe motorul D13. Pe D11, frâna de motor Volvo (VEB) absoarbe până la 290 kW. Cuplată cu sistemul de transmisie I-Shift și cu sistemul inteligent de pilot automat, coborârea pe pante abrupte și dificile este mai sigură și mai economică din punct de vedere al consumului de combustibil.

Motoare cu emisii reduse, mai ecologice

Am mai făcut un pas înainte în privința transportului mai curat și a reducerii impactului asupra mediului cu ajutorul motoarelor noastre Euro 6. Puteți simți îmbunătățirile la nivelul cuplului și al eficienței consumului de combustibil. De asemenea, am redus la jumătate emisiile de particule, iar cele de oxizi de azot au scăzut cu aproape 80% față de versiunea Euro 5.

Soluția noastră pentru Euro 6: prezentare generală

Cum funcționează soluția noastră pentru Euro 6

1. Motorul
Noile componente ale motorului îmbunătățesc fluxul de gaze și asigură faptul că gazele de eșapament ajung la sistemul de tratare ulterioară la temperatură optimă.

2. Al șaptelea injector
(nu este destinat neapărat motoarelor D11K și D13K420)
Pentru gestionarea temperaturii DOC-ului este utilizat un injector diesel special care asigură eficiența filtrului DPF și buna funcționare a sistemului SCR.

3. Catalizatorul de oxidare diesel (DOC)
Catalizatorul DOC produce cantitatea necesară de NO2 pentru ca filtrul DPF să asigure combustia eficientă a particulelor. În condiţii de vreme rece, furnizează, de asemenea, căldura necesară pentru regenerare.

4. Filtrul de particule diesel (DPF)
Filtrul colectează și stochează materiile sub formă de particule (MP) și le depozitează până când sunt arse în timpul regenerării. Regenerarea se produce automat, fără ca dumneavoastră să faceţi ceva.

5. Reducerea catalitică selectivă (SCR)
În zona de amestec, gazele de eșapament sunt pulverizate cu AdBlue. Atunci când ajung în catalizator, oxizii de azot (NO2) sunt transformați în mod eficient în azot inofensiv și vapori de apă.

6. Catalizatorul pentru emisii de amoniac (ASC)
Ultima etapă înainte de țeava de eșapament, unde amoniacul rămas (NH3), dacă există, este eliminat.

Volvo FMX cu opt modele de putere diferite

Alegeți puterea dorită

Există opt modele de putere diferite: Patru motoare de 11 litri (D11) și patru motoare de 13 litri (D13).

Contactaţi-ne

Experimentați puterea

Testați puterea și eficiența motoarelor noastre la un centru Volvo Trucks.

Contactaţi-ne