TRUCKS

SPECIFICAȚII ȘASIU PENTRU VOLVO FE

  • Înălțimi șasiu
  • Ampatamente
  • Rezervoare de combustibil
  • Rezervoare de AdBlue
  • Punți față
  • Punți portante amplasate în spatele punții motoare
  • Suspensie spate
  • Pregătiri pentru carosier
  • șei de cuplare
  • Frâne

Înălțimi șasiu

 

Anvelope

Înălțime (mm)

Jos

315/60R22,5"

880

Mediu

315/70R22,5"

950

Înalt

315/80R22,5"

1050

Ampatamente

Ampatament (mm)

Autotractor 4x2

Autoșasiu 4x2

Autoșasiu 6x2

Autoșasiu 6x4

3200

 

 

 

3500

3700

 

3850

 

 

 

3900

 

4100

 

 

4200

 

 

 

4300

 

 

4500

 

4750

 

 

5000

 

5250

 

 

5500

 

5800

 

 

6100

 

 

6450

 

 

6800

 

 

 

Rezervoare de combustibil
Sunt disponibile rezervoare de combustibil din material plastic, oțel sau aluminiu. Volumul de combustibil variază între 160 și 630 de litri. Sunt disponibile rezervoare în formă de D cu două înălțimi: 560 milimetri și 710 milimetri.

Rezervoare AdBlue
Rezervorul de AdBlue este realizat din material plastic și are un volum de 32 de litri. Pompa de AdBlue este integrată în modulul rezervorului. Există o variantă pentru vehiculele cu rezervor de combustibil montat pe partea dreaptă (ADTP-R) și o variantă pentru vehiculele cu rezervor montat pe partea stângă (ADTP-L).

Punți față
Sarcinile pe punțile față variază între 7,1 și 9 tone.

Punți spate
Acestea sunt disponibile în mai multe configurații: fixă cu roți simple sau duble sau cu punte portantă fixă sau directoare, amplasată în spatele punții motoare. Sarcină pe punte 6,7, 7,1, 7,5, 9,5 sau 10,5 tone.

Suspensie spate

Tip

Combinații de punți

Tip suspensie 

Sarcină pe punte/boghiu (tone) 

Tip punte 

Punți portante amplasate în spatele punții motoare 

Punte solo 

 

 

 

 

 

RAD-L90 

4x2 

Parabolice/arcuri S parabolice

13 

Simplu/butuc

 

RAD-KR 

4x2 

Pneumatică 

13 

Simplu/butuc

 

Boghiu 

 

 

 

 

 

RADT-KR 

6x2 

Pneumatică 

19/20 

Simplu/butuc

Punte portantă fixă/directoare 

RADD-BR 

6x4 

Parabolică 

23

Simplu/butuc

 

Pregătiri pentru carosier

Rând de orificii pe cadru pentru carosier
Rândul superior de orificii este rezervat carosierului. Toate suporturile de pe rândul superior de orificii prezintă un decalaj și un distanțier de 8 milimetri. Nu sunt folosite nituri pe rândul superior de orificii.

Pregătirea pentru macara
Plăcile macaralei de pe șasiu pot fi montate din fabrică.

Pregătirea pentru macara Kit
Plăcile macaralei de pe șasiu pot fi montate din fabrică. Cutia pentru baterii este mutată înspre spate, iar plăcile de fixare sunt montate în spatele cabinei, de o parte și alta a șasiului. Este inclus un kit de pregătire electric – ELCRANE.

Șa de cuplare
În gamă este inclusă o șa de cuplare omologată ISO cu profiluri în L, care permite opțiuni diversificate de configurare. Șaua de cuplare montată cu flanșă este o variantă cu o greutate redusă, deoarece nu necesită o placă de fixare. Înălțimea șeii de cuplare deasupra șasiului este de aproximativ 150 de milimetri. Lubrifierea integrată și indicatorul de conexiune pentru remorcă sunt disponibile opțional pentru anumite variante.

Frâne

Volvo FE este echipat cu sistem de frânare pneumatic ce dispune de discuri ventilate atât pe partea din față, cât și pe partea din spate. Sistemul de frânare controlat electronic (EBS) de antiblocare a discurilor de frână asigură un răspuns mai rapid și mai sigur la frânare, cu o uzură redusă a frânelor. Sistemul include caracteristici precum ABS, o blocare a diferențialului și coordonarea sistemelor de frânare. Datorită coordonării sistemelor de frânare, sistemul utilizează diversele frâne ale vehiculului, pentru o cuplare mai uniformă a frânei și o uzură redusă a frânelor de serviciu și a anvelopelor. Pachetul EBS extins prezintă o funcție care facilitează pornirea în rampă. Discurile de frână sunt disponibile în dimensiuni diferite, în funcție de aplicație.

ESC (Control electronic de stabilitate)
ESC (ESC-BAS1) contribuie la menținerea stabilității direcției în condiții dificile și preîntâmpină, de asemenea, răsturnarea.

Retarder hidraulic pentru cutii de viteze AL306
Retarderul hidraulic compact, integrat (variantele RET-HYDR și RET-TPT) este montat pe cutia de viteze.

Forța cuplului maxim de frânare este de 1.490 Nm între 800 și 1.900 rpm.

Vă place? Conduceți-l.

Conduceți autocamionul pentru a testa cu adevărat noul șasiu dinamic. Dealerul local Volvo Trucks are răspunsurile.