|
Anvelope |
Înălțime (mm) |
---|---|---|
Jos |
315/60R22,5" |
880 |
Mediu |
315/70R22,5" |
950 |
Înalt |
315/80R22,5" |
1050 |
Ampatament (mm) |
Autotractor 4x2 |
Autoșasiu 4x2 |
Autoșasiu 6x2 |
Autoșasiu 6x4 |
---|---|---|---|---|
3200 |
|
|
|
● |
3500 |
● |
● |
● |
● |
3700 |
● |
● |
● |
|
3850 |
|
|
|
● |
3900 |
● |
● |
● |
|
4100 |
|
● |
● |
|
4200 |
|
|
|
● |
4300 |
|
● |
● |
|
4500 |
|
● |
● |
● |
4750 |
|
● |
● |
|
5000 |
|
● |
● |
● |
5250 |
|
● |
● |
|
5500 |
|
● |
● |
● |
5800 |
|
● |
● |
|
6100 |
|
● |
● |
|
6450 |
|
● |
● |
|
6800 |
|
● |
|
|
Rezervoare de combustibil
Sunt disponibile rezervoare de combustibil din material plastic, oțel sau aluminiu. Volumul de combustibil variază între 160 și 630 de litri. Sunt disponibile rezervoare în formă de D cu două înălțimi: 560 milimetri și 710 milimetri.
Rezervoare AdBlue
Rezervorul de AdBlue este realizat din material plastic și are un volum de 32 de litri. Pompa de AdBlue este integrată în modulul rezervorului. Există o variantă pentru vehiculele cu rezervor de combustibil montat pe partea dreaptă (ADTP-R) și o variantă pentru vehiculele cu rezervor montat pe partea stângă (ADTP-L).
Punți față
Sarcinile pe punțile față variază între 7,1 și 9 tone.
Punți spate
Acestea sunt disponibile în mai multe configurații: fixă cu roți simple sau duble sau cu punte portantă fixă sau directoare, amplasată în spatele punții motoare. Sarcină pe punte 6,7, 7,1, 7,5, 9,5 sau 10,5 tone.
Tip |
Combinații de punți |
Tip suspensie |
Sarcină pe punte/boghiu (tone) |
Tip punte |
Punți portante amplasate în spatele punții motoare |
---|---|---|---|---|---|
Punte solo |
|
|
|
|
|
RAD-L90 |
4x2 |
Parabolice/arcuri S parabolice |
13 |
Simplu/butuc |
|
RAD-KR |
4x2 |
Pneumatică |
13 |
Simplu/butuc |
|
Boghiu |
|
|
|
|
|
RADT-KR |
6x2 |
Pneumatică |
19/20 |
Simplu/butuc |
Punte portantă fixă/directoare |
RADD-BR |
6x4 |
Parabolică |
23 |
Simplu/butuc |
|
Rând de orificii pe cadru pentru carosier
Rândul superior de orificii este rezervat carosierului. Toate suporturile de pe rândul superior de orificii prezintă un decalaj și un distanțier de 8 milimetri. Nu sunt folosite nituri pe rândul superior de orificii.
Pregătirea pentru macara
Plăcile macaralei de pe șasiu pot fi montate din fabrică.
Pregătirea pentru macara Kit
Plăcile macaralei de pe șasiu pot fi montate din fabrică. Cutia pentru baterii este mutată înspre spate, iar plăcile de fixare sunt montate în spatele cabinei, de o parte și alta a șasiului. Este inclus un kit de pregătire electric – ELCRANE.
Șa de cuplare
În gamă este inclusă o șa de cuplare omologată ISO cu profiluri în L, care permite opțiuni diversificate de configurare. Șaua de cuplare montată cu flanșă este o variantă cu o greutate redusă, deoarece nu necesită o placă de fixare. Înălțimea șeii de cuplare deasupra șasiului este de aproximativ 150 de milimetri. Lubrifierea integrată și indicatorul de conexiune pentru remorcă sunt disponibile opțional pentru anumite variante.
Volvo FE este echipat cu sistem de frânare pneumatic ce dispune de discuri ventilate atât pe partea din față, cât și pe partea din spate. Sistemul de frânare controlat electronic (EBS) de antiblocare a discurilor de frână asigură un răspuns mai rapid și mai sigur la frânare, cu o uzură redusă a frânelor. Sistemul include caracteristici precum ABS, o blocare a diferențialului și coordonarea sistemelor de frânare. Datorită coordonării sistemelor de frânare, sistemul utilizează diversele frâne ale vehiculului, pentru o cuplare mai uniformă a frânei și o uzură redusă a frânelor de serviciu și a anvelopelor. Pachetul EBS extins prezintă o funcție care facilitează pornirea în rampă. Discurile de frână sunt disponibile în dimensiuni diferite, în funcție de aplicație.
ESC (Control electronic de stabilitate)
ESC (ESC-BAS1) contribuie la menținerea stabilității direcției în condiții dificile și preîntâmpină, de asemenea, răsturnarea.
Retarder hidraulic pentru cutii de viteze AL306
Retarderul hidraulic compact, integrat (variantele RET-HYDR și RET-TPT) este montat pe cutia de viteze.
Forța cuplului maxim de frânare este de 1.490 Nm între 800 și 1.900 rpm.