TRUCKS

România

×

Specificațiile lanțului cinematic pentru Volvo FE

  • Gama de motorizări
  • I-Shift
  • Pachete software I-Shift
  • Cutii de viteze manuale
  • Punți spate
  • Rapoarte de transmitere axă spate
  • Prize de putere
  • Combustibili alternativi

Pregătit pentru combustibili alternativi

Toate nivelurile de putere ale motorului D8K sunt certificate pentru alimentare cu combustibil diesel sintetic (HVO). Există o variantă a motorului D8K 320 alimentată cu biodiesel (B100) și are certificare pentru Euro 6. Reprezintă alegerea perfectă dacă doriți să contribuiți la protecția mediului și să beneficiați de stimulentele disponibile pe piața dumneavoastră.  

Motoare

 

D8K

G9K320

Număr de cilindri

6

6

Cilindree

7,7 dm3

8,9 dm3

Cursă

135 mm

144,5 mm

Alezaj

110 mm

114 mm

Raport de compresie

17.5:1

12:1

Regim economic

1.000-1.700 rpm

1.200 – 1.700 rpm

Efect frână pe evacuare (2.800 rpm)

120 kW

-

Efect frână pe compresie (2.800 rpm)

170 kW

-

Filtre de ulei

1

2

Volum schimb ulei, incl. filtru

25,5 l

27,6 l

Volumul total al sistemului de răcire

17 l

12,4 l

Interval de schimb ulei
Până la 100.000 km sau o dată pe an cu VDS4 și VDS4.5.

Cerințe preliminare combustibil
EN 590 (norma UE) sulf max. 10 ppm.

Priză de putere montată pe motor
Raport 1:1, putere cuplu de 600 Nm în timpul rulării și al staționării.

Versiune cu alimentare cu biodiesel
Motorul D8K320 este disponibil și în versiunea cu alimentare cu biodiesel (B100), certificată Euro 6. Pentru informații referitoare la intervalele de service, contactați dealerul local Volvo.

D8K – PUTERE/CUPLU

D8K – PUTERE/CUPLU

Putere netă conform: EC 582/2011

­ D8K250 (184 kW)

 

Putere maximă la 2.100 rpm

250 CP

Cuplu maxim la 900 – 1.700 rpm

950 Nm

D8K280 (206 kW)

 

Putere maximă la 2.100 rpm

280 CP

Cuplu maxim la 950 – 1.700 rpm

1.050 Nm

D8K320 (235 kW)

 

Putere maximă la 2.100 rpm

320 CP

Cuplu maxim la 1.050 – 1.600 rpm

1.200 Nm

D8K350 (258 kW)

 

Putere maximă la 2.200 rpm

350 CP

Cuplu maxim la 1.200 – 1.600 rpm

1.400 Nm

Cuplul și puterea Volvo G9K

G9K320 – PUTERE/CUPLU

Putere netă conform: EC 582/2011

G9K320

 

Putere maximă la 2.000–2.100 rpm

320 CP (239 kW)

Cuplu maxim la 1.300-1.400 rpm

1.356 Nm

I-Shift

I-Shift este schimbătorul de viteze de la Volvo, cu sistem automatizat de schimbare a treptelor pentru toate aplicațiile. Renumit pentru schimbarea rapidă a treptelor de viteză sporește confortul șoferului și reduce, de asemenea, consumul de combustibil. Poate fi echipat din fabrică cu priză de putere sau cu pompă de servodirecție pentru situații de urgență. Pentru anumite aplicații, este disponibil un radiator suplimentar pentru uleiul de transmisie. I-Shift este manevrat cu ajutorul unei manete din spatele volanului.

Pachete software I-Shift pentru Volvo FE

Basic (TP-BAS)
Software-ul de bază proiectat pentru a se potrivi cu majoritatea cerințelor din domeniul transporturilor.

Distribuție și construcții (TP-DICON)
Îmbunătățește performanța în condiții mai dificile, de exemplu în cazul manevrelor în spații restrânse.

Economie de combustibil (TP-FUEC) Concepută să optimizeze rularea pentru o economie maximă de combustibil.

Pachete software I-Shift

Funcții

TP-BAS

TP-DICON

TP-FUEC

Basic Shift Strategy

Performance Shift

Schimbare manuală de bază

Gearbox Oil Temperature Monitor

Enhanced Shift Strategy

 

Launch Control

 

I-Roll

 

 

Inhibarea/activarea funcției de accelerare la maximum

 

 

Opțiuni suplimentare

 

 

 

Enhanced PTO Functions

Program avansat de selectare a treptelor de viteză, inclusiv accelerarea la maxim

Cutii de viteze manuale

Cutiile de viteze manuale sunt servoasistate. Schimbătorul de viteze scurt, amplasat pe tunelul motorului, este lipsit de vibrații, iar cursa manetei este scurtă și precisă. Transmisia automată este acționată cu ajutorul butoanelor. Toate schimbătoarele de viteze pot fi echipate cu o priză de putere.

Cutii de viteze automate

Tip

 

Număr de trepte de viteză

Cuplu maxim

Sarcină maximă în combinație

D8K250

D8K280

D8K320

D8K350

AL306

Automată

6

1.300 Nm

32 tone

Cutii de viteze manuale

Tip

 

Număr de trepte de viteză

Cuplu maxim

Sarcină maximă în combinație

D8K250

D8K280

D8K320

D8K350

ZTO1006

Manual

6

1.050 Nm

32 tone

 

 

ZTO1109

Manual

9

1.200 Nm

44 tone

Cutii de viteze automate

Tip

 

Număr de trepte de viteză

Cuplu maxim

Sarcină maximă în combinație

D8K250

D8K280

D8K320

D8K350

AL306

Automată

6

1.300 Nm

32 tone

Punți spate

Tip

Punte

Treaptă

Cuplu maxim

Sarcină max. pe punte

Sarcină maximă în combinație

Reductor simplu

 

 

 

 

 

RSS1344C

Solo

Hipoid

2.600 Nm

13 tone

44 tone

RTS2370A

Tandem

Hipoid

3.550 Nm

23 tone

70 tone

Reductor în butucul roții

 

 

 

 

 

RSH1370F

Solo

Angrenaje conice cu dinți curbi

3.550 Nm

13 tone

70 tone

RTH2180C

Tandem

Hipoid

1.200 Nm

21 de tone

80 de tone

Rapoarte de transmitere axă spate

RSS1344C

RTS2370A

RSH1370F

RTH2180C

2.64:1

3.09:1

3.76:1

2.96:1

2.85:1

3.40:1

4.12:1

3.08:1

3.08:1

3.78:1

4.55:1

3.22:1

3.36:1

4.13:1

4.67:1

3.36:1

3.70:1

4.50:1

5.41:1

3.52:1

4.11:1

5.14:1

6.18:1

3.70:1

4.63:1

5.67:1

7.21:1

3.89:1

5.29:1

6.17:1

 

4.12:1

6.17:1

 

 

4.35:1

 

 

 

4.62:1

 

 

 

4.82:1

 

 

 

5.12:1

 

 

 

5.43:1

 

 

 

5.86:1

 

 

 

6.31:1

Prize de putere

 

Variantă de priză de putere

Tip

Raport de transmisie

Cuplu maxim (Nm)

Rotație

ZTO1006

PTR-ZF4

Flanșă

1:1.699

320

Identică 

 

PTR-ZF5

Pompă

1:1.699

320

Identică

 

PTR-FH5

Flanșă

1:0.963

450

Identică

 

PTR-PH4

Pompă

1:0.963

450

Identică

 

 

 

 

 

 

ZTO1109

PTR-ZF2

Flanșă

1:1.903

410

Identică

 

PTR-ZF3

Pompă

1:1.903

410

Identică

 

PTR-FH1

Flanșă

1:0.970

800

Inversă 

 

PTR-PH1

Pompă

1:0.970

800

Inversă 

 

PTR-FH2

Flanșă

1:1.253

430

Identică

 

PTR-PH2

Pompă

1:1.253

430

Identică

 

PTR-FH5

Flanșă

1:1.778

450

Identică

 

PTR-PH4

Pompă

1:1.778

450

Identică

 

PTRA-PH1*

Pompă

1:0.970

600

Inversă 

 

PTRA-PH2*

Pompă

1:1.253

430

Identică

 

 

 

 

 

 

 AT2412F

PTRD-D1D (TPTT730)

Flanșă

1:1.292–1.645

730

Inversă 

 

PTRD-D1D (TPTT730)

Pompă

1:1.292–1.645

730

Identică

 

PTRD-D1D (TPTT870)

Flanșă

1:1.040–1.325

870

Inversă 

 

PTRD-D1D (TPTT870)

Pompă

1:1.040–1.325

870

Identică

 

PTR-FH1

Flanșă

1:0.705–0.897

1000

Inversă 

 

PTR-PH1

Pompă

1:0.705–0.897

1000

Inversă 

 

PTR-FH2

Flanșă

1:0.910–1.159

430

Identică

 

PTR-PH2

Pompă

1:0.910–1.159

430

Identică

 

 

 

 

 

 

AL306

PR-HP4T

Pompă

1:1.401

400

Identică

 

PR-HP4TL

Pompă

1:1.139

400

Identică

 

PR-HP6TH

Pompă

1:1.401

600

Identică

 

PR-HP6TL

Pompă

1:1.139

600

Identică

 

 

 

 

 

 

D8K

PTER1400

Flanșă

1:1.000

600**

Inversă 

 

PTER-DIN

Pompă

1:1.000

600**

Inversă

 

PTER-100

Flanșă

1:1.000

600**

Inversă

*Priză de putere suplimentară opțională pentru PTR-ZF2/ZF3
**Cu AT2412F, cuplul maxim în timpul condusului = 150 Nm

Examinați un Volvo FE de aproape

Configurați autocamionul ideal. Totul se întâmplă la dealerul local Volvo Trucks.