Globetrotter XXL oferă, de asemenea, condiții de locuit sigure și confortabile pentru până la două persoane, dar și confort sporit de odihnă într-un pat mai mare și mai lung – datorită lungimii extinse a cabinei.
Cabina Globetrotter XL (CAB-XHSL) oferă condiții de odihnă sigură și confortabilă pentru până la două persoane, dar și mai mult spațiu de depozitare, datorită înălțimii suplimentare. Înălțimea interioară a cabinei este de 220 de centimetri (211 de centimetri la tunelul motor).
Cabina Globetrotter (CAB-HSLP) oferă condiții în plus de odihnă confortabilă pe timp de noapte pentru maxim două persoane. În plus, structura sa verticală vă oferă foarte mult spațiu de depozitare suplimentar. Înălțime interioară 205 de centimetri (196 de centimetri la tunelul motor).
Cabina de dormit (CAB-SLP) oferă condiții optime de odihnă pe timp de noapte pentru până la două persoane. Înălțime interioară 171 de centimetri, 162 de centimetri la tunelul motor.
Cabina de dormit cu plafon coborât (CAB-LSLP) și suspensie pentru cabină permite extinderea suprafeței de transport de deasupra cabinei. Înălțime interioară 147 de centimetri, 138 de centimetri peste tunelul motor.
|
|
|
|
|
Înălțime A (mm) |
Înălțime B (mm) |
Înălțime C (mm) |
Înălțime D (mm) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Autotractor |
Tracțiune |
Înălțime șasiu |
Suspensie |
Anvelope |
CAB-SLP |
CAB-HSLP |
CAB-XHSL |
CAB-LSLP |
4×2 |
Înalt |
Arcuri lamelare/pneumatică |
315/80-R22.5 |
3430 |
3800 |
3950 |
3225 |
|
4×2 |
Înalt |
Arcuri lamelare/pneumatică |
315/80-R22.5 |
3440 |
3810 |
3960 |
3235 |
|
4×2 |
Mediu |
Arcuri lamelare/pneumatică |
315/70-R22.5 |
3350 |
3720 |
3870 |
3145 |
|
4×2 |
Jos |
Pneumatică/pneumatică |
315/60-R22.5 |
3230 |
3600 |
3750 |
3025 |
|
4×2 |
Jos |
Pneumatică/pneumatică |
315/60-R22.5 |
3250 |
3620 |
3770 |
3045 |
|
4×2 |
Foarte jos |
Pneumatică/pneumatică |
295/60-R22.5 |
3210 |
3580 |
3730 |
3005 |
|
6×2 |
Mediu |
Arcuri lamelare/pneumatică |
315/70-R22.5 |
3350 |
3720 |
3870 |
3145 |
|
Autoșasiu |
Tracțiune |
Înălțime șasiu |
Suspensie |
Anvelope |
CAB-SLP |
CAB-HSLP |
CAB-XHSL |
CAB-LSLP |
6×2 |
Înalt |
Pneumatică/pneumatică |
315/80-R22.5 |
3410 |
3780 |
3930 |
3205 |
|
6×2 |
Mediu |
Pneumatică/pneumatică |
315/70-R22.5 |
3330 |
3700 |
3850 |
3125 |
|
6×2 |
Jos |
Pneumatică/pneumatică |
315/60-R22.5 |
3230 |
3600 |
3750 |
3025 |
|
6×2 |
Înalt |
Arcuri lamelare/arcuri lamelare |
315/80-R22.5 |
3460 |
3830 |
3980 |
3255 |
|
6×4 |
Înalt |
Arcuri lamelare/arcuri lamelare |
315/80-R22.5 |
3450 |
3820 |
3970 |
3245 |
|
8×4 |
Înalt |
Arcuri lamelare/arcuri lamelare |
315/80-R22.5 |
3480 |
3850 |
4000 |
3275 |
|
10×4 |
Înalt |
Arcuri lamelare/arcuri lamelare |
315/80-R22.5 |
3480 |
3850 |
4000 |
3275 |
*Înălțimi aproximative
Suspensia în patru puncte a cabinei
Puteți opta pentru suspensie cu arcuri elicoidale și amortizoare, suspensie cu arcuri elicoidale față și suspensie pneumatică spate sau suspensie pneumatică integrală.
Prizele de aer
Amplasate pe partea stângă, în partea superioară sau inferioară, în funcție de activitate. Priza de aer frontală este, de asemenea, disponibilă.
Culorile
Alegeți și observați. Sunt disponibile aproximativ 650 variante de culori.
Tapițeria
Sunt disponibile mai multe stiluri. Vinilin, stofă și pluș. Anumite tipuri de capitonare a scaunelor (cu excepția vinilinului și a materialului textil) pot fi specificate pentru a include funcția de ventilare.
Scaunul șoferului
Alegeți dintre cele trei niveluri diferite de confort: Progresiv (pluș sau piele), dinamic (textil) și robust (Vinilin). Fiecare specificație poate fi comandată cu tapițerie opțională. Obțineți o libertate suplimentară datorită flexibilității – cursa pe totală orizontală a scaunului este de 240 de milimetri și de 100 de milimetri pe verticală. Scaunul șoferului este prevăzut în echipare standard cu tetieră, spătar rabatabil și reglabil, reglare pe verticală și orizontală, suport lombar reglabil și ajustarea unghiului scaunului.
Scaunul din dreapta
Alegeți dintre cele trei niveluri diferite de confort: Progresiv (pluș sau piele), dinamic (textil) și robust (Vinilin). Scaunele pasagerilor sunt prevăzute standard cu tetiere. De asemenea este disponibil un scaun mobil pentru pasager.
Paturi
Construite pentru a oferi un somn confortabil. Dimensiunile patului: 74×200 cm (cu lățimea secțiunii mediane de 81,5 cm) sau 74×200 cm, care poate fi extras și extins la 88×200 cm (cu o lățime a secțiunii mediane de 95,5 cm). Patul din cabina Globetrotter XXL are o lungime de 213 cm. Lățimea la cap, pentru secțiunea mediană și la picioare este de 99/106,5/91 cm.
Dotați-vă cabina cu o saltea de spumă de 16 cm grosime, cu arcuri separate și confort excelent. Sunt disponibile trei opțiuni de rigiditate: moale, semi-tare și tare.
De asemenea, oferim două opțiuni de protecție pentru saltea: îmbunătățesc confortul în timpul somnului și vă permit să strângeți patul rapid.
Mai sunt disponibile: pat care poate fi înclinat cu spătar ajustabil și pat Confort de sus (dimensiuni 60×190 centimetri sau 70×190 centimetri).
Spațiu de stocare interioară
Cabina conține un raft frontal cu patru compartimente DIN standard și două compartimente mari de depozitare cu uși mate, cu jaluzele pe partea șoferului și pasagerului. Peretele posterior este echipat cu un raft superior de greutate redusă, cu iluminare excelentă.
Sub pat se află două sertare cu un volum total de 130 de litri. În plus, există două compartimente de depozitare mai mici sub saltea, la picioarele (10 litri) și la capul (15 litri) patului, precum și un compartiment de depozitare la picioarele patului, pentru o sticlă PET.
Spațiu de stocare exterioară
Pe ambele părți ale cabinei sunt amplasate compartimente de depozitare încăpătoare, care se pot deschide atât din exterior, cât și din interior. Un spațiu suplimentar de depozitare, neîncălzit, de 30 de litri este disponibil sub cabină, pe ambele părți.
Luminator/trapă de plafon
Fiecare cabină este echipată cu un luminator fix pe plafon sau, opțional, cu o trapă de plafon, ce poate fi deschisă la 50 mm. Aceasta servește, de asemenea, ca ieșire de urgență. Servește și drept ieșire de urgență. Reglarea trapei de plafon poate fi efectuată manual sau electric.
Volan
Este disponibil în două dimensiuni: diametru de 450 mm sau 500 mm în funcție de configurația autocamionului. Volanul poate fi reglat la 90 mm în adâncime și la 28 de grade în înclinare. Cu înclinarea gâtului (opțional), volanul poate fi reglat pe verticală de la -5° la +15° – sporind, astfel, confortul șoferului. Comenzile integrate în volan oferă o utilizare sigură și confortabilă a sistemului de control al vitezei de croazieră, claxonului, telefonului și a funcțiilor de pe panoul de bord și afișajul lateral.
Sistemul de climatizare
Aveți la dispoziție trei sisteme de climatizare alternative pentru a controla temperatura.
• Ventilație cu radiator convențional, ce utilizează lichidul de răcire motor.
• Sistem de aer condiționat controlat manual (MCC).
• Sistem de aer condiționat cu control automat al temperaturii (ECC/ECC2). Disponibil și cu senzori pentru pătrunderea razelor soarelui, condiții de ceață și calitatea aerului.
Completați sistemul cu o cabină și o aerotermă de parcare pentru cabină și motor și cu I-ParkCool, radiator de parcare pentru cabină.
I-ParkCool
Motorul nu trebuie să fie în funcțiune pentru ca dumneavoastră să vă bucurați de aer condiționat în cabină. I-ParkCool controlează temperatura cabinei într-un vehicul staționat. Acesta interacționează cu aeroterma de parcare pentru a genera un climat confortabil: este util, de exemplu, în nopțile în care temperatura scade brusc.
Sistemul verifică starea bateriei pentru a nu compromite capacitatea de pornire de pe loc. Și calculează energia necesară pentru încălzirea sau răcirea cabinei. În cazul în care bateriile nu sunt încărcate complet, sistemul calculează cantitatea de energie ce poate fi utilizată în siguranță.
Mai mult, este silențios. Sistemul generează cu aproximativ 20 dB mai puțin zgomot decât sistemele concurente existente pe piață, reducând poluarea și îmbunătățind nivelul de calitate al odihnei.
Sistemul este complet integrat în sistemul normal de ventilație al vehiculului*, iar aerul cald sau, respectiv, aerul rece este distribuit prin fantele obișnuite de ventilație, după necesități, împărțite uniform. Aerodinamica cabinei și înălțimea interioară nu sunt afectate de sistem.
* Cu excepția aerotermei pentru cabină (PH-CAB)