Autocamioane mai ușoare pentru o sarcină utilă mai mare

Deoarece funcționează într-un mediu foarte competitiv, compania Arclid Transport a trebuit să maximizeze sarcina utilă și să sporească productivitatea. Prin investițiile în soluții de transport specifice, combinate cu instruirea șoferilor, Peter Conway, managerul flotei, a atins cu brio aceste obiective.

Peter Conway, managerul flotei, a supravegheat revizia flotei Arclid Transport.

Descărcarea nisipului.

Descărcarea nisipului în cariera Bathgate Group.

A fost vorba de o ecuație simplă: fiecare kilogram economisit din greutatea autocamionului este un kilogram câștigat în sarcina utilă și fiecare kilogram suplimentar de sarcină utilă contribuie la venituri mai mari. „Un autocamion care se deplasează gol sau insuficient încărcat înseamnă bani pierduți”, spune Peter Conway.

Au trecut deja câțiva ani de când compania pentru care lucrează a decis să-și transforme afacerea. În aproape toată istoria Arclid, unicul client al companiei a fost firma mamă, compania familială Bathgate Group, care transportă nisip din cariera Bathgate Group (Bathgate Silica Sand) din Cheshire, în nord-vestul Angliei, către diferite puncte din Regatul Unit. Dar având un singur client, de multe ori, autocamioanele companiei se deplasau goale pe drumul de întoarcere.

„Atragerea mai multor clienți a fost esențială pentru creșterea profitabilității, dar pentru a reuși, a trebuit să devenim mai bine conectați la nevoile pieței și mai conștienți de imaginea mărcii noastre”, explică Peter Conway.

El și colegii lui au fost conștienți de faptul că un număr mai mare de companii va necesita livrări la timp ale încărcăturii. Prima necesitate pentru Arclid a fost, așadar, investiția în vehicule premium, care să reflecte o imagine premium a mărcii unei companii care poate livra la timp comenzile clienților, cu eficiență maximă.

Este foarte important pentru noi să configurăm vehiculul necesar companiei Arclid Transport, în loc să optăm pentru un șasiu standard din linia de asamblare.

Peter Conway

Manager de transport, Arclid Transport

După participarea la lansarea Volvo FH în Göteborg, Suedia, în 2012, Peter Conway a considerat că a găsit vehiculul potrivit pentru afacerea Arclid. Cel mai ușor șasiu pe care l-a putut oferi Volvo a fost un factor cheie de diferențiere, la fel și nivelul confortului șoferului și siguranța în cabinele Volvo, alături de motorul de performanță înaltă și economia de combustibil.

Autocamion Arclid în curs de încărcare.

Ultima achiziție a trei autocamioane Volvo FH pentru flota Arclid aduce numeroase îmbunătățiri, inclusiv puntea ușoară de categorie medie de la Volvo Trucks, combinație care ajută la economisirea a 280 de kilograme.

 

De atunci, aproximativ 90% dintre noile achiziții ale companiei au constat în autocamioane Volvo. Peter Conway configurează el însuși vehiculul și colaborează îndeaproape cu dealerul Volvo local, Thomas Hardie. Un lucru neobișnuit în domeniu este că atelierele lui Thomas Hardie asigură service-ul pentru autocamioanele companiei Arclid pe timpul nopții, asigurând astfel perioade minime de inactivitate. Sunt în contact permanent și colaborează îndeaproape în ceea ce privește programarea întreținerii, iar când un autocamion se află în service, șoferului i se oferă un vehicul de schimb.

Simbol cu viteza vântului.

Lofoten este o regiune cu vânturi puternice, iar Ken-Marek a trebuit să conducă pe pod la viteze ale vântului de peste 30 de metri pe secundă.

„Este foarte important pentru noi să configurăm vehiculul necesar companiei Arclid Transport, în loc să optăm pentru un șasiu standard din linia de asamblare”, explică Peter. „Considerăm că greutatea suplimentară este împotriva a ceea ce dorim să realizăm în această afacere. Dacă putem economisi 100 de kilograme per vehicul – deoarece majoritatea vehiculelor noastre transportă două încărcături pe zi – asta înseamnă 200 de kilograme de sarcină utilă câștigate per vehicul pe zi. Cu o flotă de 33 de vehicule, pe o perioadă de 12 luni, este o diferență extraordinară.”

În prezent, autocamioanele companiei Arclid rulează rar fără încărcătură. Compania a reușit să atragă cu succes clienți noi, de la care preia comenzi de transport uscat în vrac între livrările pentru Bathgate Group.

Volvo îndeplinește toate cerințele și tot ce avem nevoie este deja integrat în vehiculul pe care îl avem.

Peter Conway

Manager de transport, Arclid Transport

Autocamion Arclid rulând.

Investiția făcută în autocamioane de primă clasă este un element important al imaginii de marcă a Arclid, în calitatea sa de furnizor de servicii de primă clasă.

Peter Conway este foarte mândru de schimbările pe care le-a observat în flota și în afacerile companiei. După ce și-a început cariera ca șofer de camion, consideră că este important să găsească timp pentru a ieși pe traseu și pentru a se pune la curent cu cele mai recente modele și cu cea mai nouă tehnologie. Dar investițiile în cea mai bună tehnologie disponibilă sunt doar o parte a problemei și știe că un impact semnificativ îl au și șoferii buni. De fiecare dată când se livrează un autocamion Volvo nou, instructorul de șoferi al lui Thomas Hardie vizitează sediul Arclid, iar după ce analizează tehnicile șoferilor, le va oferi sfaturi despre îmbunătățirea siguranței și consumului de combustibil.

„Vrem să fim elita, așadar, este important ca atât vehiculele, cât și personalul nostru să reflecte reputația companiei în ceea ce privește profesionalismul și calitatea serviciilor pentru clienți. Strategia noastră nu este să fim cei mai ieftini, ci să oferim cea mai bună valoare în raport cu calitatea pe care o plătesc clienții. Cu alte cuvinte, vrem să angajăm o echipă de șoferi profesioniști și să investim cu regularitate în instruirea șoferilor.”

Arclid Transport caută în permanență să îmbunătățească și mai mult sarcina utilă, iar prin numeroase îmbunătățiri, cum ar fi ultima achiziție de trei autocamioane Volvo FH pentru flota pe care o deține, a putut să obțină încă 280 de kilometri. O schimbare notabilă a fost adăugarea punții ușoare de categorie medie de la Volvo. (În Regatul Unit, transporturile de peste 40 de tone trebuie să aibă trei punți). Pentru a micșora impactul asupra sarcinii utile, Arclid Transport și-a echipat din timp autocamioanele Volvo cu punte ușoară de categorie medie de la un furnizor terță parte, cu aproximativ 400 de kilograme mai ușoară decât o punte portantă standard.

Cu toate acestea, noua punte ușoară de categorie medie de la Volvo Trucks este mai ușoară cu aproape 50 de kilograme. Acest lucru nu numai că îmbunătățește și mai mult sarcina utilă, dar scurtează și timpul de producție, deoarece autocamionul poate fi livrat acum direct din fabrica Volvo Trucks și nu printr-un terț furnizor.

„Deoarece majoritatea vehiculelor noastre transportă două încărcături pe zi, câștigăm, practic, o tonă de sarcină utilă în comparație cu utilizarea unei punți portante standard”, afirmă Peter Conway, adăugând: „De fapt, puntea ușoară de categorie medie de la Volvo Trucks este ideală pentru noi, deoarece presupune timpi scurți de producție și toate activitățile desfășurate sub supravegherea Volvo, în ceea ce privește garanția, disponibilitatea pieselor de schimb etc. Acum, cred că Volvo îndeplinește toate cerințele și tot ce avem nevoie este deja integrat în vehiculul pe care îl avem.”

 

Cariera de nisip Bathgate Group.

Cariera de nisip Bathgate Group este situată în Cheshire, nord-vestul Angliei. De aici, autocamioanele Arclid Transport livrează nisip peste tot în Marea Britanie.

Arclid Transport

ISTORIC: Fondat în 1972 ca filială independentă a Bathgate Group. Arclid obișnuia să deservească exclusiv activități din cadrul grupului, dar recent a început să lucreze și cu clienți externi. În prezent, 50% din activitățile Arclid se desfășoară pentru Bathgate Group.

SERVICII: Transportul uscat în vrac, în principiu nisip din cariera Bathgate Group din Cheshire, Regatul Unit. Alte tipuri de încărcătură includ cimentul, argila, dolomita, fosfații și sarea.

Conținut asociat

Oferirea unui mix perfect

Proprietarul australian de flotă Craig Fox pune succesul său din industria transporturilor pe seama a două lucruri: transportă încărcături care aduc profit și bunuri foarte variate....

Un autotren de 175 de tone prin deșertul australian

În regiunile nelocuite ale Australiei, o bunicuță de 52 de ani stă la volanul unui autotren Volvo FH 16 cu trei punți, certificat pentru 175 de tone. În spate are patru remorci, iar în față o așteaptă o zi lungă și fierbinte pe drum. Maxine Taylor, ...

Excavare la mare adâncime în Copenhaga

La Copenhaga se construiește o nouă linie de metrou. Să transporți pământ traversând un oraș cu peste un milion de locuitori reprezintă o adevărată provocare pentru șoferii de autocamioane. Johnny Olsen este unul dintre ei și aceasta este povestea ...

Filtrați articolele

5 true 5