TRUCKS

O fereastră spre lumea digitală

Digitalizarea transformă rapid societatea, iar industria transporturilor nu face excepție. Carina Holm, manager de servicii la Volvo Trucks, explică modul în care lansarea Volvo Connect, o singură interfață pentru informații și servicii, le va ușura viața clienților.
Carina Holm
Carina Holm, manager de servicii la Volvo Trucks, consideră că Volvo Connect îi va susține pe clienți în efortul lor în sensul avantajelor de rentabilitate și eficiență.

Ce impact are digitalizarea asupra industriei transporturilor?
„Când totul se digitalizează, apar noi oportunități și se modifică comportamentul clienților. Multe aspecte sunt coordonate de software, utilizându-se volume mari de date, analize și inteligența artificială. Platformele software care se impun în prezent, cum ar fi Uber și Airbnb, transformă modelele de afaceri și pun sub semnul întrebării multe din normele stabilite.

Privind la industria transporturilor de astăzi, observăm multă risipă. De exemplu, autocamioanele nu sunt de obicei utilizate la capacitate maximă pe tot parcursul ciclului lor de viață. Prin digitalizare și date, există un potențial real de a crea servicii care să reducă risipa din sistemul de transport.”

Ce oportunități specifice constatați?
„Cel mai important este să putem ușura și simplifica viața clienților noștri, făcând accesibile informațiile relevante atunci când este necesar. De exemplu, conectivitatea poate contribui la urmărirea în timp real a vehiculelor, la îmbunătățirea timpului de funcționare prin monitorizarea autocamioanelor și la întreținerea preventivă. Alte servicii digitale pot ajuta la reducerea administrării și la asigurarea respectării reglementărilor.

Există foarte multe avantaje care decurg de aici. De aceea, colaborarea cu clienții este importantă, deoarece ei știu ce conferă cea mai mare valoare afacerii lor, astfel încât să putem ajunge împreună la o soluție optimă.”

Ce înseamnă Volvo Connect?
„Volvo Connect este o interfață unică pentru a accesa informații valide, a primi știri și a accesa funcții și servicii. Acestea includ serviciile digitale ale Volvo Trucks și serviciile de la furnizorii terțe părți. Pe scurt, Volvo Connect îi oferă utilizatorului o fereastră unică spre întreaga lume digitală. Acest lucru ne va permite să le oferim asistență clienților în timp ce se străduiesc să obțină rentabilitate și eficiență; astfel, îi ajutăm în efortul lor de a reduce costurile, de a crește veniturile și de a se conforma cerințelor legale.”

Ce necesități specifice va satisface Volvo Connect?
„Unul dintre impedimentele existente în acest moment este că, adesea, clienții au nevoie de interfețe multiple pentru a accesa toată gama de informații și servicii disponibile. În orice caz, îmbinând totul într-o singură interfață, Volvo Connect sporește foarte mult ușurința în utilizare și confortul. În prezent, acesta include Dynafleet, Planificarea de service și unele dintre celelalte servicii digitale ale Volvo Trucks, dar și trei funcții suplimentare: Starea vehiculului, Raportul de siguranță și Data Access. Cu timpul, vom extinde conținutul disponibil și clienții vor putea alege dintr-o gamă largă de servicii și instrumente diferite, atât din partea noastră, cât și de la partenerii selectați. Acest lucru le va permite clienților să adapteze Volvo Connect pentru a se potrivi nevoilor lor specifice și să aleagă serviciile care conferă valoare afacerii lor.”

Despre Volvo Connect

  • Volvo Connect va furniza o singură interfață, facilitând accesul la informații, funcții și servicii esențiale pentru desfășurarea cu succes a operațiunilor.
  • Volvo Connect va fi lansat în septembrie 2018. Va fi actualizat și extins în mod frecvent în anii următori.