Camionul dvs. Volvo este un vehicul de precizie, iar șasiul este coloana sa vertebrală. Indiferent dacă aveți nevoie de un camion care să transporte sarcini extreme în condiții dificile, de un autoșasiu cu benă basculantă sau de un autotractor ușor pentru utilizare pe șosea, îl putem proiecta pentru dvs. pornind de la același concept de șasiu utilizat pentru toate camioanele cu motor diesel. Alegeți dintr-o gamă de opțiuni de suspensie pneumatică și cu lamă, componente cu greutate optimizată și componente pentru caroserie, exact așa cum doriți în funcție de transportul și de cerințele dvs.
Personalizăm șasiul folosind componente și sisteme care sunt făcute să funcționeze în mod fiabil în anii care urmează.
Autobasculantă sau cisternă? Macara, transportor de automobile sau mașină de pompieri? Vehicul ușor sau cu capacitate de încărcare extremă? Oricare ar fi activitatea pe care trebuie să o îndepliniți, șasiul Volvo este pregătit. Gama largă de opțiuni de specificații facilitează optimizarea șasiului camionului în funcție de cerințele dvs. exacte.
Toate camioanele Volvo sunt concepute pentru a facilita montarea suprastructurilor și pentru a-i ajuta pe carosieri să aibă succes. Gama largă de opțiuni pentru configurații de punți, înălțimi de șasiu, distanțe între roți și ranforsări suplimentare înseamnă că autocamionul final poate fi personalizat cu ușurință pentru scopul dvs.
Din momentul în care vă comandați camionul, carosierul primește acces instant la portalul online Volvo Bodybuilder Instructions (VBI). Aceștia pot începe să lucreze în timp ce noi vă construim camionul, ceea ce duce la o livrare mai rapidă, mai eficientă din punct de vedere al costurilor și la un camion gata de lucru.
Indiferent de teren sau de condițiile de drum, un camion Volvo este făcut pentru a vă menține în mișcare. Tandemul cu punte liftabilă, puntea motoare față și I-Shift pentru teren accidentat și cu trepte de forță sunt câteva exemple din întreaga gamă de opțiuni ale camionului care vă ușurează viața pe teren accidentat și în condiții rutiere precare.
Puntea față motoare cu control automat al tracțiunii activează automat puntea față exact în momentul în care aveți nevoie de ea – și o dezactivează atunci când nu mai aveți nevoie. Carterul de osie robust este punctul cel mai de jos al vehiculului și asigură o gardă la sol excelentă atunci când camionul este complet încărcat.
Suspensia noastră pneumatică spate pentru camioane folosite în transportul de construcții vă oferă o gardă la sol de până la 300 de milimetri și mai puține vibrații decât o suspensie cu arcuri. Arcurile, burdufurile de aer și stabilizatoarele sunt amplasate într-un mod bine protejat deasupra punților pentru a vă asigura disponibilitatea.
Încărcătură grea? Nicio problemă. Indiferent dacă alegeți suspensia cu arcuri sau suspensia pneumatică, puntea față unică poate prelua până la 10 tone pe o singură punte și punțile față duble pot susține 20 de tone. Vă poate ajuta să obțineți marje mai bune – și facilitează gestionarea unor încărcături grele sau inegal distribuite.
Maximizați capacitatea de încărcare și productivitatea cu o soluție robustă și sustenabilă pentru punțile spate. Puntea tandem pentru transporturi grele poate prelua cu ușurință o sarcină de până la 38 de tone.
Dacă aveți nevoie de capacitate mare de încărcare, puteți opta pentru un camion cu cinci punți direct din fabrică. Veți obține camionul mai rapid și vă veți reduce costurile cu personalizarea. Camionul vă este livrat cu omologare de tip completă.
Contează fiecare kilogram de sarcină utilă. Deci, de ce să conduceți cu o greutate care nu oferă beneficii? Prin combinarea unor caracteristici de greutate redusă, cum ar fi optimizarea greutății punților față și spate, și prin adaptarea camionului pentru drumuri fără probleme, veți obține cea mai bună soluție de randament economic: Capacitate maximă de încărcare cu fiabilitatea garantată.
Combinând soluțiile noastre de transporturi ușoare, puteți comanda un autotractor Volvo FM 4×2 cu o greutate de 6 tone sau un autotractor Volvo FH 4×2 la 6,6 tone. Aceasta înseamnă o sarcină utilă mai mare în limitele restricțiilor de greutate și ar putea să vă crească profitul.
Mai puțin combustibil, o tracțiune mai bună și o rază de bracaj mai strânsă. Funcția Tandem cu punte liftabilă vă permite să decuplați și să ridicați puntea motoare din ultima poziție din spate – ceea ce vă oferă tracțiunea și capacitatea de sarcină utilă a punții motoare în tandem, cu manevrabilitatea și eficiența unei singure punți motoare. Odată ce încărcați din nou camionul, puntea este coborâtă și cuplată automat.
Tandemul cu punte liftabilă permite o mai bună eficiență energetică atunci când decuplați și ridicați puntea dacă nu aveți nevoie de ea. Consumul de combustibil poate fi redus la un drum înapoi făcut cu puntea ridicată. În cele din urmă, asta v-ar putea îmbunătăți rezultatul final.
Ridicați puntea motoare din ultima poziție din spate și camionul se comportă similar cu un 4×2 sau 6×2, permițând o rază de bracaj și o manevrabilitate semnificativ îmbunătățite în comparație cu un 6x4. De asemenea, reduce uzura anvelopelor. Aveți nevoie de mai multă tracțiune? Dacă limita de sarcină pe punte o permite, este suficient să apăsați un buton de pe panoul de bord pentru a comuta toată greutatea pe o punte motoare.
Work Remote este un instrument util atunci când aveți treabă în afara cabinei. Vă oferă control asupra funcțiilor lanțului cinematic și ale caroseriei. Este wireless și robust, cu o rază de acțiune de până la 25 m și cu o autonomie mare a bateriei. Unitatea se încarcă atunci când se află în stația de andocare din interiorul cabinei.
Work Remote economisește timp la încărcare și descărcare și vă ajută să evitați erorile de încărcare, cum ar fi supraîncărcarea sau distribuția neuniformă a sarcinii. Pentru siguranță și securitate, semnalul radio este criptat la același standard ridicat ca și cheia electronică a camionului.
Este posibil ca funcțiile descrise să nu fie standard sau disponibile pentru toate nivelurile de echipare și opțiunile de lanț cinematic.