TRUCKS

România

×

Ultimele comunicate de presă

40 matches

1 of 2

  • Anul viitor, transportatorii din Europa vor putea comanda versiuni complet electrice ale camioanelor grele produse de Volvo Trucks. Intențiile remarcabile ale companiei în privința electrificării marchează un pas major înainte pe calea unul transport independent de combustibilii fosili.

    `
  • În luna octombrie a acestui an, Volvo Trucks va începe testarea unei soluții de transport integral electrică pentru industria construcțiilor. Două camioane grele vor fi livrate companiei Swerock, pentru a răspunde cerințelor tot mai mari pentru zgomot și emisii reduse – în special în zone urbane sensibile

    `
  • Transportatorii și beneficiarii serviciilor de transport sunt interesați din ce în ce mai mult de reducerea emisiilor de CO2 și a costurilor, prin utilizarea gazului lichefiat refrigerat ca alternativă de combustibil. Din acest motiv, noile autocamioane Volvo FH și Volvo FM vor avea motoare care funcționează pe bază de gaz natural lichefiat și de biogaz și care oferă aceleași performanțe ridicate ca motoarele diesel. Utilizarea biogazului face posibilă realizarea unui transport neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon și permite reducerea corespunzătoare a acestora cu până la 100%.

    `
  • Noile camioane grele Volvo Trucks, acum disponibile pentru vânzare în România, au fost dezvoltate pentru a maximiza oportunitățile șoferilor de a-și desfășura activitatea eficient, sigur și responsabil. Toate modelele – Volvo FH, Volvo FH16, Volvo FM și Volvo FMX – dispun de o interfață nouă și flexibilă, cu un panou digital de instrumente care furnizează șoferului informații relevante în orice situație. În plus, Volvo FM și FMX sunt echipate cu noi cabine, care îi oferă șoferului mai mult spațiu și o vizibilitate directă îmbunătățită.

    `
  • Volvo FH cu I-Save se lansează acum într-o versiune și mai eficientă în privința consumului, care poate reduce costurile de combustibil cu până la zece procente. Acest lucru marchează o îmbunătățire semnificativă de trei puncte procentuale față de generația anterioară.

    `
  • Press release

    04/30/2020

    Volvo Trucks repornește producția

    Fabricile Volvo Trucks din Suedia și Belgia, care au fost închise de la jumătatea lunii martie, își reiau gradual producția. Reînceperea treptată a producției este determinată de factori precum nivelul de comenzi, capacitatea furnizorilor de a asigura componentele necesare și reglementările privind distanțarea socială pentru a preveni răspândirea coronavirusului.

    `
  • Volvo Trucks a lansat noua generație Volvo FM ce include îmbunătățiri ale mediului de lucru al șoferului și inovații care oferă un nivel ridicat de confort, siguranță și productivitate. „Spațios și cu o excepțională vizibilitate, noul autocamion Volvo FM pentru transportul de mare tonaj este proiectat să fie cel mai bun mediu de lucru mobil pe toate segmentele”, afirmă Roger Alm, președintele Volvo Trucks.

    `
  • Volvo Trucks a lansat noul Volvo FH echipat cu o cabină reconfigurată, cu caracteristici inovatoare de siguranță și cu un mediu de lucru care se concentrează asupra necesităților șoferului. Un obiectiv esențial al noului design este de a-i oferi șoferului un stil de viață mai productiv, mai sigur și mai confortabil pe șosea.

    `
  • Volvo Trucks introduce patru autocamioane noi, cu accent puternic pus pe mediul de lucru al șoferului, pe siguranță și productivitate. „Suntem cu adevărat mândri de această investiție inovatoare. Obiectivul nostru este să fim cel mai bun partener de afaceri al clienților noștri, făcându-i și mai competitivi și ajutându-i să atragă cei mai buni șoferi pe o piață din ce în ce mai dificilă”, spune Roger Alm, președintele Volvo Trucks. Cele patru autocamioane pentru transportul de mare tonaj; Volvo FH, FH16, FM și FMX, reprezintă aproximativ două treimi din livrările Volvo Trucks.

    `
  • Volvo Trucks a lansat o nouă generație a modelului Volvo FH16 care combină cu succes noi caracteristici de siguranță, un mediu de lucru concentrat pe nevoile șoferului și cele mai noi tehnologii în domeniu, pentru a le oferi clienților o productivitate sporită. Noul vârf de gamă aparține noii generații de vehicule Volvo Trucks dezvoltată cu accent pe șofer.

    `
  • Volvo Trucks a lansat noul Volvo FMX cu o cabină complet nouă, cu sarcină utilă sporită și cu caracteristici inovatoare de siguranță. Cu sarcini utile crescute pe puntea față de până la 20 de tone și cu o punte tandem de 38 de tone, noul Volvo FMX este conceput pentru cele mai dificile condiții și pentru cele mai solicitante activități.

    `
  • Cel mai recent film de lansare al Volvo Trucks bate noi recorduri. Pentru a demonstra puterea și fiabilitatea celor patru vehicule noi, Volvo a construit din autocamioane un turn impresionant, de 15 metri înălțime și 58 de tone greutate, stivuind cele patru autocamioane noi unul peste altul. Iar președintele Roger Alm stă deasupra.

    `
  • Cum poate fi redus impactul asupra mediului și climei produs de transportul rutier de mărfuri, în condițiile în care solicitările de transport sunt în continuă creștere? Volvo Trucks, care a început recent vânzarea autocamioanelor electrice pentru transportul urban, consideră că electrificarea poate deveni o alternativă competitivă și pentru autocamioanele mai grele. Pentru a experimenta și a demonstra aceste posibilități, Volvo Trucks a dezvoltat două prototipuri europene de autocamioane electrice pentru activități de construcții și distribuție regională.

    `
  • Volvo Trucks anunță începerea vânzărilor camioanelor electrice Volvo FL și Volvo FE pe câteva piețe din Europa, pentru a răspunde cererii crescânde de soluții de transport durabile în zone urbane.

    `
  • Volvo Trucks introduce acum contractul Volvo Flexi-Gold – un nou contract de service bazat pe gradul de utilizare al camionului, în cadrul căruia facturile lunare se bazează pe kilometrajul efectiv realizat. Acest lucru înseamnă că transportatorii vor avea o mai mare flexibilitate în a-și adapta operațiunile la condițiile de piață și la cerere.

    `
  • Pe data de 30 septembrie, încep înscrierile pentru cea mai mare competiție din lume dedicată personalului din rețeaua de service, VISTA – Volvo International Service Training Awards. În acest an, aproape 20.000 de tehnicieni sunt așteptați să participe. Prin lucrul în echipă și prin dezvoltarea competențelor, VISTA are ca scop atragerea și păstrarea tehnicienilor bine pregătiți.

    `
  • Anul acesta marchează aniversarea a 50 de ani de când Echipa de Cercetare a Accidentelor Volvo Trucks a început să colecteze și să analizeze, în mod sistematic, informații detaliate despre accidente reale de circulație. Cunoștințele acumulate conferă o valoare unică datelor utilizate pentru dezvoltarea sistemelor de siguranță și pentru proiectarea vehiculelor viitoare, cu obiectivul de a face camioanele și transporturile mai sigure.

    `
  • Acest an marchează aniversarea de 60 de ani de când șoferii Volvo și-au pus pentru prima dată inovativa centură de siguranță în trei puncte inventată de către Nils Bohlin în 1959. Astăzi, centura de siguranță este considerată cea mai importantă inovație de siguranță și se estimează că a salvat peste un milion de vieți. Totuși, chiar și având aceste informații, mult prea mulți șoferi neglijează utilizarea acestui simplu echipament. „Acest lucru este în mod clar o risipă de vieți”, declară Anna Wrige Berling, noul director Volvo Trucks pentru Siguranța Traficului și a Produselor. „Statisticile arată că ar fi mult mai puține victime dacă toți șoferii ar purta centura de siguranță.”

    `
  • Vera – autocamionul electric, conectat și autonom produs de Volvo Trucks - va face parte dintr-o soluție integrată pentru transportul mărfurilor de la un centru logistic la un terminal portuar din Göteborg, Suedia. Această misiune este rezultatul unei noi colaborări între Volvo Trucks și compania de transport maritim și de logistică DFDS.

    `
  • Volvo Trucks a introdus o nouă funcție de siguranță, Avertizare Distanță care îi ajută pe șoferii de camion să mențină o distanță mai sigură față de vehiculul din față și să evite situațiile critice. Accidentele în care un vehicul intră în coliziune cu partea din spate a vehiculului din față reprezintă aproximativ 20% din totalul accidentelor grave în care sunt implicate camioane.

    `

40 matches

1 of 2