Volvo FH Aero alimentat cu gaz este un camion de cursă lungă, conceput pentru eficiență aerodinamică. Funcționând cu bio-LNG și HVO, reduce amprenta de CO2 și vă permite să parcurgeți distanțe lungi cu sarcini utile mari – cu emisii neutre de dioxid de carbon atunci când se calculează de la rezervor la roți.
Motorul alimentat cu gaz oferă aceleași performanțe precum motoarele noastre diesel. Astfel, acesta înregistrează emisii mai reduse și are potențialul de a funcționa neutru din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon în cazul transporturilor de cursă lungă atunci când utilizează bio-LNG și HVO regenerabile. Alegeți între variantele de putere de 420, 460 sau 500 CP, cu un cuplu de până la 2.500 Nm.
Motorul Volvo FH Aero alimentat cu gaz se bazează pe tehnologia motorului diesel pentru eficiență, putere și cuplu semnificativ mai mari decât alte tipuri de motoare pe gaz. Acest aspect îl face perfect pentru operațiunile de transport de cursă lungă, cu greutăți combinate de până la 60 de tone și productivitate ridicată.
Pe lângă bio-LNG (biogaz) sau LNG (gaz natural), motorul folosește și o cantitate mică de combustibil HVO regenerabil sau diesel. De asemenea, folosește AdBlue pentru tratarea ulterioară a gazelor de eșapament. Vă puteți reduce amprenta de CO2 cu până la 100%, calculat de la rezervor la roată, atunci când utilizați bio-LNG și HVO.
Optimizați dimensiunea rezervorului pentru Volvo FH Aero alimentat cu gaz și obțineți o autonomie de până la 1.000 km. Acest lucru face ca autocamionul să fie potrivit pentru transportul de cursă lungă într-o rețea cu tot mai multe stații de benzină.
Creați-vă propriul Volvo FH Aero alimentat cu gaz pentru afacerea dvs. Punțile, motoarele și rezervoarele, precum și tot confortul pe care vi-l doriți în cabina dvs.
Volvo FH Aero alimentat cu gaz oferă performanță și productivitate comparabile cu cele ale unui camion cu motor diesel și autonomie suficientă pentru transporturi de cursă lungă. Vă poate reduce emisiile de CO2 cu până la 100%. Această valoare este calculată de la rezervor până la roată atunci când se utilizează bio-LNG și HVO, în comparație cu un camion care utilizează diesel european standard.
Este posibil ca funcțiile descrise să nu fie standard sau disponibile pentru toate nivelurile de echipare și opțiunile de lanț cinematic