TRUCKS

Contractul Volvo Flexi-Gold – contractul de service bazat pe utilizare pentru transportatorii care au nevoie de mai multă flexibilitate

| 2 min. de citit | 2 min. de citit
Noul Contract Flexi-Gold de la Volvo Trucks oferă garanția unui contract de service pe termen lung, dar cu flexibilitatea adaptării permanente a întreținerii și a costurilor la utilizarea reală.
Un autocamion Volvo trecând pe lângă un lac pe măsură ce apune soarele

Majoritatea companiilor de transport operează pe piețe tot mai imprevizibile și fluctuante, în timp ce contractele de service necesită stabilitate și planificare pe termen lung. Este o contradicție pe care Contractul Volvo Flexi-Gold Trucks reușește să o rezolve.

„În prima zi de lucru în acest domeniu, am remarcat faptul că un contract de servicii tradițional putea fi considerat rigid și static”, explică Thomas Niemeijer, Business Development Manager, Contracte de servicii, care a contribuit la dezvoltarea conceptului Flexi-Gold.

Flexi-Gold oferă aceeași acoperire și aceeași disponibilitate ca în cazul contractului Gold, la un cost asemănător, însă cu mai multă flexibilitate, pentru a se adapta nevoilor dinamice ale afacerilor.”

„Este necesară cunoașterea distanței parcurse în fiecare an, pe o perioadă de 4-7 ani, însă puține persoane din industria noastră pot cunoaște aceste informații în avans. Așadar, am început să ne gândim ce am putea face pentru a crea o ofertă care să furnizeze clienților mai multă flexibilitate pe durata unui contract pe termen lung.”

În cazul Contractului Volvo Flexi-Gold, clientul dispune de o fereastră de flexibilitate de 40%, unde kilometrajul anual poate depăși kilometrajul stabilit cu 20% în ambele sensuri. În fiecare lună, factura clientului este calculată în funcție de distanța parcursă de vehicul. „Altfel spus, dacă conduci mai puțin, plătești mai puțin și invers”, explică Thomas Niemeijer. „Flexi-Gold oferă aceeași acoperire și durată de funcționare ca un contract Gold, la costuri comparabile, dar cu o flexibilitate mult mai mare, pentru a se adapta nevoilor unei afaceri în schimbare.”

Noul contract de service bazat pe utilizare a putut fi implementat datorită progresului în materie de conectivitate și servicii telematice, care permit vehiculelor să transmită companiei Volvo Trucks kilometrajul în timp real. „Acest concept este rezultatul combinării a trei tendințe”, adaugă Thomas Niemeijer. „În mod evident, clienții au din ce în ce mai multă nevoie de flexibilitate și dorința crescândă de a schimba modelele de afaceri și de a face lucrurile altfel. De asemenea, avem la dispoziție tehnologia care ne permite să creăm contracte de service pe baza utilizării.”

Contractul de service Volvo Flexi-Gold este disponibil pe anumite piețe europene și va fi pus la dispoziție treptat pe piețe noi, în viitorul apropiat.

Șase avantaje ale Contractului Volvo Flexi-Gold

1. Permite flexibilitate
Chiar dacă încheiați numai contracte pe termen scurt cu clienții sau operați pe o piață tot mai volatilă și dinamică, Contractul Volvo Flexi-Gold se poate adapta în permanență nevoilor dumneavoastră, oferind totodată siguranța unui contract pe termen lung.

2. Se aliniază cu fluxul de numerar
Deoarece facturile se bazează pe distanța parcursă, expunerea financiară este limitată. Acest lucru este util mai ales pentru clienții care se confruntă cu schimbări de sezon și cu o cerere fluctuantă.

3. Pe baza utilizării
Plătiți doar ce vă trebuie – nici mai mult, nici mai puțin. Fiecare factură este calculată în funcție de distanța parcursă în luna respectivă, iar programul de mentenanță este adaptat în permanență la kilometraj și oferă un nivel optim de asistență.

4. Plus de siguranță
Ca și în cazul Contractului Volvo Gold, Flexi-Gold asigură cea mai mare disponibilitate posibilă. Deoarece nu există facturi pentru reparații neașteptate, clienții se pot concentra asupra afacerilor lor.

5. Cost total de exploatare mai mic
Flexibilitatea simplifică încheierea unui contract pe termen lung și, prin extensie, beneficiați de un cost total de exploatare redus, care însoțește toate contractele de service.

6. Gestionarea unui volum minim de documente
Toate facturile sunt calculate automat, fără facturi suplimentare pentru depășirea kilometrajului. Clienții pot conduce fără probleme în limita procentului de 40% stabilit și nu este nevoie de administrare suplimentară sau de mai mult timp.