Tot ce trebuie să știți despre Volvo FH, în detaliu.
Găsiți toate specificațiile despre motoare, transmisii, punți spate (inclusiv rapoarte), gama de lanțuri cinematice și prize de putere.
Putere netă conform: EC 582/2011
Putere netă conform: EC 582/2011
Putere netă conform: EC 582/2011
Electric | Volvo FH |
---|---|
Performanță | Putere continuă de 330 – 490 kW (450 – 666 CP) |
Autonomia | Până la 300 km (semiremorcă autotractor 4x2) |
Timp de încărcare (încărcare completă) | 9,5 ore cu c.a. (43 kW) 2,5 ore cu c.c (250 kW) |
Capacitatea bateriei | 360 – 540 kWh, 4 – 6 baterii |
Alimentat cu gaz | G13 | ||
---|---|---|---|
Norme antipoluare | Euro 6 | ||
Număr de cilindri | 6 | ||
Capacitate cilindrică | 12,8 dm³ | ||
Cursă | 158 mm | ||
Alezaj | 131 mm | ||
Raport de compresie | 17.0:1 | ||
Regim economic | 900-1400 rpm | ||
Efect frână la evacuare | 200 kW | ||
Efect frână de motor* | 380 kW (2.300 rpm) | ||
Filtre de ulei | 2 filtre principale | ||
Volum schimb ulei, incl. filtru | 35 l | ||
Volumul total al sistemului de răcire | 38 l | ||
*opțional
G13 420 CP (309 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Putere maximă la 1.600-1.700 rpm | 420 CP | |||
Cuplu maxim la 905 – 1.400 rpm | 2.100 Nm | |||
G13 460 CP (338 kW) |
| |||
Putere maximă la 1.600-1.700 rpm | 460 CP | |||
Cuplu maxim la 950–1.400 rpm | 2.300 Nm | |||
G13 500 CP (368 kW) | ||||
Putere maximă la 1.600-1.700 rpm | 500 CP | |||
Cuplu maxim la 980-1.404 rpm | 2.550 Nm | |||
Motorină | D13 | D13 I-Save | |
---|---|---|---|
Norme antipoluare | Euro 6 | Euro 6 | |
Număr de cilindri | 6 | 6 | |
Capacitate cilindrică | 12,8 dm³ | 12,8 dm³ | |
Cursă | 158 mm | 158 mm | |
Alezaj | 131 mm | 131 mm | |
Raport de compresie | 18.0:1 | 18.0:1 | |
Regim economic | 900-1400 rpm | 900-1300 rpm | |
Efect frână la evacuare | 175 kW (2.300 rpm) | 150 kW | |
Efect frână de motor* | 340 kW (2.300 rpm) | 435 kW (2.300 rpm) | |
Filtre de ulei | 2 filtre principale | 2 filtre principale | |
Volum schimb ulei, incl. filtru | 35 l | 35 l | |
Volumul total al sistemului de răcire | 24 l | 26 l | |
*opțional
Combustibil fără sulf (EN590, cu maxim 10 ppm sulf) generație Biodiesel 2 (EN15940, diesel sintetic)
Până la 150.000 km sau o dată pe an, cu VDS4.
D13 420 CP (309 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Putere maximă la 1.404 – 1.700 rpm | 420 CP | |||
Cuplu maxim la 905 – 1.400 rpm | 2.100 Nm | |||
D13 I-Save 420 CP (309 kW)* |
| |||
Putere maximă la 1.230 – 1.600 rpm | 420 CP | |||
Cuplu maxim la 900 – 1.230 rpm | 2.400 Nm | |||
D13 460 CP (338 kW) | ||||
Putere maximă la 1.404 – 1.700 rpm | 460 CP | |||
Cuplu maxim la 945 – 1.400 rpm | 2.300 Nm |
D13 I-Save 460 CP (338 kW)* |
| |||
---|---|---|---|---|
Putere maximă la 1.240 – 1.600 rpm | 460 CP | |||
Cuplu maxim la 900 – 1.240 rpm | 2.600 Nm | |||
D13 I-Save 480 CP (353 kW)* |
| |||
Putere maximă la 1.250-1.600 rpm | 480 CP | |||
Cuplu maxim la 900-1.250 rpm | 2.700 Nm | |||
D13 500 CP (368 kW) | ||||
Putere maximă la 1.404 – 1.700 rpm | 500 CP | |||
Cuplu maxim la 980 – 1.400 rpm | 2.500 Nm |
D13 I-Save 500 CP (368 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Putere maximă la 1.250 – 1.600 rpm | 500 CP | |||
Cuplu maxim la 900-1.250 rpm | 2.800 Nm | |||
D13 540 CP (397 kW) |
| |||
Putere maximă la 1.458 –1.700 rpm | 540 CP | |||
Cuplu maxim la 1.000-1.400 rpm | 2.600 Nm | |||
*disponibil cu biodiesel B100
| Putere cuplu | Raport | |
---|---|---|---|
EPTT350 | 350 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT1000 | 1.000 Nm* | 1.26:1 | |
* Putere cuplu în timpul rulării și staționării.
Cutie de viteze cu 12 trepte, cu reductor planetar și divizor de treaptă, cu sistem automatizat de schimbare a treptelor. I-Shift poate fi echipat din fabrică cu priză de putere, retarder compact, servopompă pentru situații de urgență și radiator de ulei. De asemenea, este posibil să comandați I-Shift cu trepte de forță, cu trepte de forță cu raport foarte mare și cu mai multe trepte de viteză pentru marșarier.
Tip | Ultima treaptă de viteză | Cuplu motor (Nm) | Sarcină maximă în combinație aprobată (tone) |
---|---|---|---|
AT2412 | Direct | 2400 | 44 |
AT2612 | Direct | 2600 | 100 |
ATO2612 | Dispozitiv de reducere a turației | 2600 | 100 |
AT2812 | Direct | 2800 | 70 |
ATO3112 | Dispozitiv de reducere a turației | 3150 | 100 |
Tip | Ultima treaptă de viteză | Cuplu motor (Nm) | Sarcină maximă în combinație aprobată (tone) |
---|---|---|---|
SPO2812 | Dispozitiv de reducere a turației | 2800 | 80 |
Tip | Punte | Treaptă | Cuplu maxim (Nm) | Sarcină max. pe punte/boghiu (t) | Sarcină maximă în combinație (t) |
Reductor simplu | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1244B | Solo | Hipoid | 2800 | 12 | 44 |
RSS1344C/E | Solo | Hipoid | 2600 | 13 | 44 |
RSS1344E | Solo | Hipoid | 2800 | 13 | 52 |
RSS1352A | Solo | Hipoid | 2800 | 13 | 70 |
RSS1370A/B | Solo | Hipoid | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | Tandem | Hipoid | 3800 | 23 | 70 |
RTS2310A | Tandem | Hipoid | 3800 | 23 | 100 |
Reductor în butucul roții | |||||
RSH1370F | Solo | Angrenaje conice elicoidale | 3800 | 13 | 70 |
RT2610B/F | Tandem | Angrenaje conice elicoidale | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210F | Tandem | Angrenaje conice elicoidale | 3800 | 32 | 100 |
RTH3212F | Tandem | Angrenaje conice elicoidale | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | Tandem | Angrenaje conice elicoidale | 3800 | 33 | 100 |
RTH3815 | Tandem | Angrenaje conice elicoidale | 3800 | 38 | 100 |
RSS1244B | RSS1344C | RSS1344E | RSS1352A | RSS1370A/B | RSH1370F |
---|---|---|---|---|---|
2.06:1 | 2.31:1* | 2.06:1 | 2.06:1 | 2.06:1 | 3.46:1 |
2.17:1 | 2.47:1* | 2.17:1 | 2:17.1 | 2.17:1 | 3.61:1 |
2.31:1 | 2.47:1* | 2.31:1 | 2.31:1 | 2.31:1 | 3.76:1 |
2.47:1 | 2.85:1* | 2.47:1 | 2.47:1 | 2.47:1 | 4.12:1 |
2.64:1 | 3.08:1* | 2.64:1 | 2.64:1 | 2.64:1 | 4.55:1 |
2.85:1 | 3.36:1* | 2.85:1 | 2.85:1 | 2.85:1 | 5.41:1 |
3.08:1 | 3.70:1 | 3.08:1 | 3.08:1 | 3.08:1 | |
3.36:1 | 4.11:1 | 3.36:1 | 3.36:1 | 3.40:1** | |
4.63:1 | 3.67:1** | ||||
5.29:1 | 4.11:1** | ||||
6.17:1 | |||||
* Pentru RSS1344D/E
** Pentru RSS1370B
RST2370A/B | RTS2310A | RTH2610B | RTH2610F | RTH2610B7F | RTH3210F | RTH3212F | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.43:1 | 2.06:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.57:1 | 2.17:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.83:1 | 2.31:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
3.09:1 | 2.47:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.40:1 | 2.64:1 | 3.93:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 3.93:1 | 5.41:1 | |
3.78:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 | |
4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 | |
4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | ||
5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | ||||
5.67:1 | 4.11:1 | 7.21:1 | 7.21:1 | |||||
6.17:1 | 4.63:1 | |||||||
| D13 420 CP | D13 460 CP | D13 500 CP | D13 540 CP |
I-Shift | ||||
---|---|---|---|---|
AT2412 | • | • |
|
|
AT2612 | • | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • | • |
I-Shift Dual Clutch | ||||
SP2812 |
| • | • | • |
Punți cu reductor simplu | ||||
RSS1244B | • | • | • | • |
RSS1344C/E | • | • | • | • |
RSS1344E | • | • | • | • |
RSS1352A | • | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • | • |
Punți cu reductor în butucul roții | ||||
RSH1370F | • | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • | • |
| D13 I-Save 420 CP | D13 I-Save 460 CP | D13 I-Save 500 CP |
I-Shift | |||
---|---|---|---|
AT2412 | • |
|
|
AT2612 | • | • |
|
ATO2612 | • | • | |
AT2812 | • | ||
ATO3112 | • | ||
I-Shift Dual Clutch | |||
SP2812 |
| • | • |
Punți cu reductor simplu | |||
RSS1244B | • | • | |
RSS1344C/E | • | • | |
RSS1344E | • | • | |
RSS1352A | • | • | |
RSS1370A/B | • | • | |
RTS2370A | • | • | |
RTS2310A | • | • | |
Punți cu reductor în butucul roții | |||
RSH1370F | • | • | |
RTH2610F | • | • | |
RTH3210 | • | • | |
RTH3312 | • | • | |
RTH3815 | • | • | |
| G13 420 CP | G13 460 CP | G13 500 CP |
I-Shift | |||
---|---|---|---|
AT2412 | • | • |
|
AT2612 | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • |
Punți cu reductor simplu | |||
RSS1244B | • | • | • |
RSS1344C/E | • | • | • |
RSS1344E | • | • | |
RSS1352A | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • |
Punți cu reductor în butucul roții | |||
RSH1370F | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • |
Există o gamă largă de alternative disponibile pentru priza de putere, dependentă sau nu de ambreiaj – pentru acționarea diverselor echipamente aflate la bord.
PTER-DIN: Priză de putere montată în spatele motorului pentru acționarea directă a
unei pompe hidraulice.
PTER1400: Priză de putere montată în spatele motorului cu racord cu flanșă
pentru pompă hidraulică.
PTER-100: Priză de putere montată în spatele motorului cu racord cu flanșă
pentru pompă hidraulică.
PTR-F: Cuplaj cu flanșă și pentru turație redusă sau ridicată.
PTR-FL/FH: Cuplaj cu flanșă și pentru turație redusă sau ridicată.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Turație redusă/medie/ridicată, cu cuplaj DIN, pentru cuplarea directă a unei pompe hidraulice.
PTRD-F: Turație ridicată cu cuplaj cu flanșă pentru axul cardanic montat direct.
PTRD-D: Turație ridicată și două ieșiri. Cuplaj DIN față și spate pentru cuplarea directă a pompelor hidraulice.
PTRD-D1: Turație ridicată și două ieșiri. Cuplaj cu flanșă spate
și cuplaj DIN față.
PTRD-D2: Turație ridicată, cu două ieșiri în spate și o ieșire în față. Două
cuplaje cu flanșă spate și un cuplaj DIN față.
Găsiți specificații despre dimensiunile și caracteristicile cabinei, înălțimea cabinei deasupra solului și caracteristici.
Sunt disponibile patru versiuni diferite de accesorii exterioare, conform diferitelor necesități.
De bază
Grilă și mânere uși de culoare gri. Faruri cromate. Parasolar, huse oglinzi și bară de protecție de culoare gri deschis.
Îmbunătățită
Grilă de culoarea cabinei și faruri cromate. Parasolar, huse oglinzi, mânere uși și bară de protecție de culoare gri deschis.
Cel mai înalt nivel
Grilă, huse oglinzi, parasolar, mânere uși, bara de protecție și spoiler de culoarea cabinei. Faruri cromate.
De bază, cu partea frontală robustă
Grilă și mânere uși de culoare gri. Faruri negre. Parasolar și huse oglinzi de culoare gri deschis. Bară de protecție din oțel vopsită în gri.
Volvo FH este disponibil cu șase niveluri diferite de accesorii interioare, conform diferitelor necesități.
Accesorii din vinilin și material textil Robust
Materiale durabile din vinilin și material textil, cu o schemă de culori modernă care se asortează cu diversele părți ale accesoriilor interioare.
Accesorii din material textil Dinamic
Interior din material textil cu o schemă de culori modernă în diferite nuanțe de gri asortat, care se asortează cu diversele părți ale accesoriilor interioare.
Accesorii din pluș Progresiv
Acest interior din pluș moale oferă o schemă de culori sobră, care se asortează cu diversele părți ale accesoriilor interioare.
Accesorii din piele Robust
Interior cu o schemă de culori sobră și scaune din piele bicoloră, care se asortează cu diversele părți ale accesoriilor interioare.
Accesorii din piele Dinamic
Interior cu diferite nuanțe de gri asortat și scaune din piele bicoloră,
care se asortează cu diversele părți ale accesoriilor interioare.
Accesorii din piele Progresiv
Interior cu diferite nuanțe de Skylark asortat (bej) și
scaune din piele bicoloră, care se asortează cu diferitele părți ale accesoriilor interioare.
Globetrotter XXL: confort și spațiu
Globetrotter XXL oferă, de asemenea, condiții de locuit sigure și confortabile pentru până la două persoane, dar și confort sporit de odihnă într-o cușetă mai mare și mai lungă – datorită lungimii extinse a cabinei.
Globetrotter XL: proiectat pentru a oferi spațiu de depozitare
Cabina Globetrotter XL (CAB-XHSL) oferă condiții de odihnă sigură și confortabilă pentru până la două persoane, dar și mai mult spațiu de depozitare, datorită înălțimii suplimentare. Înălțimea interioară a cabinei este de 220 cm (211 cm la capacul compartimentului motorului).
Cabina Globetrotter: concepută pentru doi
Cabina Globetrotter (CAB-HSLP) oferă condiții în plus de odihnă confortabilă pe timp de noapte pentru maxim două persoane. În plus, structura sa verticală vă oferă foarte mult spațiu de depozitare suplimentar. Înălțime interioară 205 cm (196 cm la capacul compartimentului motorului).
Cabina de dormit
Cabina de dormit (CAB-SLP) oferă condiții optime de odihnă pe timp de noapte pentru până la două persoane. Înălțime interioară 171 cm, 162 cm la capacul compartimentului motorului.
Cabina de dormit cu plafon coborât
Cabina de dormit cu plafon coborât (CAB-LSLP) și suspensie pentru cabină permite extinderea suprafeței de transport de deasupra cabinei. Înălțime interioară 147 cm, 138 cm peste capacul compartimentului motorului.
Autotractor |
|
|
| Înălțime A (mm) | Înălțime B (mm) | Înălțime C (mm) | Înălțime D (mm) |
Tracțiune | Înălțime șasiu | Suspensie | Anvelope | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4x2 | Înalt | Arcuri lamelare/pneumatică | 315/80-R22.5 | 3430 | 3800 | 3950 | 3225 |
4x2 | Înalt | Arcuri lamelare/pneumatică | 315/80-R22.5 | 3440 | 3810 | 3960 | 3235 |
4x2 | Mediu | Arcuri lamelare/pneumatică | 315/80-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
4x2 | Jos | Pneumatică/pneumatică | 315/80-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
4x2 | Jos | Pneumatică/pneumatică | 315/80-R22.5 | 3250 | 3620 | 3770 | 3045 |
6x2 | Mediu | Arcuri lamelare/pneumatică | 315/80-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
Autoșasiu |
|
|
| Înălțime A (mm) | Înălțime B (mm) | Înălțime C (mm) | Înălțime D (mm) |
Tracțiune | Înălțime șasiu | Suspensie | Anvelope | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
6×2 | Înalt | Pneumatică/pneumatică | 315/80-R22.5 | 3410 | 3780 | 3930 | 3205 |
6×2 | Mediu | Pneumatică/pneumatică | 315/80-R22.5 | 3330 | 3700 | 3850 | 3125 |
6×2 | Jos | Pneumatică/pneumatică | 315/80-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
6×2 | Înalt | Arcuri lamelare/arcuri lamelare | 315/80-R22.5 | 3460 | 3830 | 3980 | 3255 |
6×4 | Înalt | Arcuri lamelare/arcuri lamelare | 315/80-R22.5 | 3450 | 3820 | 3970 | 3245 |
8×4 | Înalt | Arcuri lamelare/arcuri lamelare | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
10×4 | Înalt | Arcuri lamelare/arcuri lamelare | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
*Înălțimi aproximative
Suspensie în 4 puncte cabină
Puteți opta pentru suspensie cu arcuri elicoidale și amortizoare, suspensie cu arcuri elicoidale față și suspensie pneumatică spate sau suspensie pneumatică integrală.
Prize de aer
Amplasate pe partea stângă, în partea superioară sau inferioară, în funcție de activitate. Priza de aer frontală este, de asemenea, disponibilă.
Culori
Alegeți și observați. Sunt disponibile aproximativ 650 de variante de culori.
Tapițerie
Sunt disponibile mai multe stiluri. Vinilin, stofă și pluș. Anumite tipuri de capitonare a scaunelor (cu excepția vinilinului și a materialului textil) pot fi specificate pentru a include funcția de ventilare.
Scaun șofer
Alegeți dintre cele trei niveluri diferite de confort: Progresiv (pluș sau piele), Dinamic (textil) și Robust (vinilin). Obțineți o libertate suplimentară datorită flexibilității – cursa totală pe orizontală a scaunului este de 240 de milimetri și de 100 de milimetri pe verticală. Scaunul șoferului este prevăzut în echiparea standard cu tetieră, spătar reglabil și rabatabil, reglare pe verticală și orizontală, suport lombar reglabil și reglare pentru unghiul scaunului.
Scaun pasager
Alegeți dintre cele trei niveluri diferite de confort: Progresiv (pluș sau piele), Dinamic (textil) și Robust (vinilin). Scaunele pasagerilor sunt prevăzute standard cu tetiere. De asemenea este disponibil un scaun mobil pentru pasager.
Cușete
Construite pentru a oferi un somn confortabil. Dimensiunile cușetei: 74×200 cm (cu lățimea secțiunii mediane de 81,5 cm) sau 74×200 cm, care poate fi extrasă și extinsă la 88×200 cm (cu o lățime a secțiunii mediane de 95,5 cm). Cușeta din cabina Globetrotter XXL are o lungime de 213 cm. Lățimea la cap, pentru secțiunea mediană și la picioare este de 99/106,5/91 cm. Echipați cabina cu o saltea de spumă cu grosime de 16 cm, cu arcuri separate și confort excelent. Sunt disponibile trei opțiuni de rigiditate: moale, semi-tare și tare. De asemenea, oferim două opțiuni de protecție pentru saltea: îmbunătățesc confortul în timpul somnului și vă permit să strângeți patul rapid. Mai sunt disponibile: pat care poate fi înclinat cu spătar ajustabil și cușetă Confort de sus (dimensiuni 60×190 cm sau 70×190 cm).
Spații de depozitare în cabină
Cabina conține o poliță frontală cu patru compartimente DIN standard și două compartimente mari de depozitare cu uși mate, cu jaluzele pe partea șoferului și pasagerului. Peretele posterior este echipat cu o poliță superioară, cu greutate redusă și iluminare excelentă. Sub cușetă se află două sertare cu un volum total de 130 de litri. În plus, există două compartimente de depozitare mai mici sub saltea, la picioarele (10 litri) și la capul (15 litri) patului, precum și un compartiment de depozitare la picioarele cușetei, pentru o sticlă PET.
Spații de depozitare în exterior
Pe ambele părți ale cabinei sunt amplasate compartimente de depozitare încăpătoare, care se pot deschide atât din exterior, cât și din interior. Un spațiu suplimentar de depozitare, neîncălzit, de 30 de litri este disponibil sub cabină, pe ambele părți.
Geam de plafon/trapă
Fiecare cabină este echipată cu un luminator fix pe plafon sau, opțional, cu o trapă de plafon, ce poate fi deschisă la 50 mm. Servește și drept ieșire de urgență. Reglarea trapei de plafon poate fi efectuată manual sau electric.
Volan
Este disponibil în două dimensiuni: diametru de 450 mm sau 500 mm în funcție de configurația camionului. Volanul poate fi reglat la 90 mm în adâncime și la 28 de grade în înclinare. Cu funcția de înclinare a coloanei volanului (opțional), acesta poate fi reglat pe verticală de la -5° la +15° – sporind, astfel, confortul șoferului. Comenzile integrate în volan oferă o utilizare sigură și confortabilă a sistemului de control al vitezei de croazieră, claxonului, telefonului și a funcțiilor de pe afișajul de instrumente și de pe afișajul secundar.
Sistemul de climatizare
Aveți la dispoziție trei sisteme de climatizare alternative pentru a controla temperatura. Ventilație cu radiator convențional, ce utilizează lichidul de răcire motor. Sistem de aer condiționat controlat manual (MCC). Sistem de aer condiționat cu control automat al temperaturii (ECC/ECC2). Disponibil și cu senzori pentru pătrunderea razelor soarelui, condiții de ceață și calitatea aerului. Completați sistemul cu o cabină și un radiator de încălzire pe perioada parcării pentru cabină și motor și cu I-ParkCool, răcitor pe perioada parcării pentru cabină.
I-Park Cool
Motorul nu trebuie să fie în funcțiune pentru ca dumneavoastră să vă bucurați de aer condiționat în cabină. I-ParkCool controlează temperatura cabinei într-un vehicul staționat. Acesta interacționează cu radiatorul de încălzire pe perioada parcării pentru a genera un climat confortabil: este util, de exemplu, în nopțile în care temperatura scade brusc. Sistemul verifică starea bateriei pentru a nu compromite capacitatea de pornire de pe loc. Și calculează energia necesară pentru încălzirea sau răcirea cabinei. În cazul în care bateriile nu sunt încărcate complet, sistemul calculează cantitatea de energie ce poate fi utilizată în siguranță. Mai mult, este silențios. Sistemul generează cu aproximativ 20 dB mai puțin zgomot decât sistemele concurente existente pe piață, reducând poluarea și îmbunătățind nivelul de calitate al odihnei. Sistemul este complet integrat în sistemul normal de ventilație al vehiculului, iar aerul cald sau, respectiv, aerul rece este distribuit prin fantele obișnuite de ventilație, după necesități, împărțite uniform. În cazul cabinei, aerodinamica și înălțimea interioară nu sunt afectate de sistem. Cu excepția încălzitorului pentru cabină (PH-CAB).
Găsiți toate specificațiile despre înălțimea șasiului, sarcina maximă pe puntea față, suspensia spate, autotractoare, caracteristicile șasiului și ale frânelor.
Foarte jos (autotractor) | aprox. 810 mm |
Jos | aprox. 850 mm |
Mediu | aprox. 900 mm |
Înalt | aprox. 1.000 mm |
Foarte înalt | aprox. 1.200 mm |
| Pneumatică | Arcuri lamelare |
---|---|---|
Foarte jos | 8 | - |
Jos | 8 | - |
Mediu | 10/20* | 9 |
Înalt | 10/20* | 10/20* |
Foarte înalt | - | 10/20* |
|
*Cu punți față duble
Tip | Punți | Suspensie | Sarcină pe punte/boghiu | Reductor | Punți portante amplasate în fața/spatele punții motoare |
Solo | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4x2 | Parabolică/Convențională | 13 t | Simplu/butuc |
|
RAD-GR | 4x2 | Pneumatică | 11,5/13 t | Simplu/butuc |
|
RAD-G2 | 4x2 | Pneumatică (destinată aplicațiilor în construcții) | 13 t | În butucul roții | |
RAD-G4 | 4x2 | Pneumatică | 12 t | Simplă | |
Boghiu | |||||
RADT-GR | 6x2 | Pneumatică | 19/20,5/22,5/23 t | Simplu/butuc | Punte portantă (fixă/directoare/auto-directoare) amplasată în spatele punții motoare |
RAPD-GR | 6x2 | Pneumatică | 16/19/22 t | Simplu/butuc | Punte portantă împinsă (nedirectoare/directoare) |
RAPD-G4 | 6x2 | Pneumatică | 16 t | Simplă | Punte portantă amplasată în fața punții motoare (fixă) |
RADD-G2 | 6×4/8×4 | Pneumatică (destinată aplicațiilor în construcții) | 21/23/26 t | Simplu/butuc | |
RADD-BR | 6×4/8×4 | Parabolică | 20/21 t | Simplu/butuc | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Parabolică/convențională, cu arcuri lamelare | 23/26 t | Simplu/butuc | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Convențională, cu arcuri lamelare | 26/32 t | În butucul roții | |
RADD-TR3 | 6×4/8×4 | Convențională, cu arcuri lamelare | 38 t | În butucul roții | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Pneumatică | 21/23/26 t | Simplu/butuc | |
RAPDT-GR | 8×2 | Pneumatică | 27/30/30,5/31,5/32 t | Simplu/butuc | Punte portantă (directoare) amplasată în fața punții motoare + punte portantă (fixă/directoare) amplasată în spatele punții directoare |
RADDT-GR | 8×4/10×4 | Pneumatică | 27/33/36 t | Simplu/butuc | Punte portantă (directoare) amplasată în spatele punții motoare |
RAPDD-GR | 8×4 | Pneumatică | 27/30,5/32/35 t | Simplu/butuc | Punte portantă (directoare) amplasată în fața punții motoare |
RADDT-G2 | 8×4/10×4 | Pneumatică (destinată aplicațiilor în construcții) | 27/33/36 t | Simplu/butuc | Punte portantă (directoare) amplasată în spatele punții motoare |
Montate între lonjeroane, parțial sub șasiu și sub șasiu pentru remorci cu ax central. Traversele de remorcare pot fi montate la distanțe de 25 de milimetri.
Rezervoare de combustibil
Rezervoare din aluminiu sau din oțel, cu capacități între 150 și 900 litri. Cantitatea
maximă de combustibil pentru un autotractor 4x2 este de 1.510 litri. Rezervoare de gaz cu capacitatea de 155 kg (375 l),
205 kg (495 l) sau 225 kg (545 l).
Rezervoare de AdBlue
Capacități între 32 și 112 litri. Pompa de AdBlue este integrată în modulul rezervorului de AdBlue. Plastic.
Frâne
EBS (Sistemul de frânare controlat electronic) furnizează un răspuns mult mai rapid, garantează performanța și are un efect rapid al apăsării pedalei de frână, oferind totodată acces la mai multe caracteristici comode. Sistemul EBS este disponibil acum atât pentru frâne cu disc, cât și pentru frâne cu tambur Z-cam (pentru o anumită gamă de configurații ale punților și de înălțimi ale șasiului). Actualizați sistemul de frânare adăugând pachetul EBS mediu sau oricare dintre opțiunile suplimentare. EBS este echipare standard pentru toate specificațiile.
Control stare EBS
Monitorizare stare EBS prin intermediul sistemului electronic al vehiculului TEA2+ și prin intermediul Volvo Tech Tool.
Auto Hold
Frânați camionul până la oprire completă și Auto Hold păstrează ultima presiune de frânare aplicată pentru a menține camionul în poziție până când șoferul apasă accelerația.
Monitorizare uzură plăcuțe de frână
Avertizor garnitură de frână – calculează distanța care mai poate fi parcursă cu garniturile de frână respective (numai pentru frâne cu disc).
Decuplarea automată a frânei de mână
Frâna de mână este decuplată atunci când șoferul apasă pedala de accelerație și este selectată o treaptă de viteză (numai pentru cutia de viteze I-Shift).
Sistem activ de direcție cu cuplu variabil. Furnizează o forță mai mare de virare la viteze mici, reduce șocurile din viraje și menține volanul în poziția direct înainte atunci când se frânează pe suprafețe cu aderență mixtă. Volanul revine automat în poziția neutră atât când conducem înainte, cât și la deplasarea în marșarier. Direcția dinamică Volvo este disponibilă acum pentru toate configurațiile de punți, inclusiv pentru camioane cu punți față duble. De asemenea, este oferită și în combinație
cu suspensia față independentă.
Punți portante amplasate în fața punții motoare
Disponibile în versiune fixă și directoare activă, atât pentru autotractoare cât și pentru autoșasiuri.
Sarcina pe punte: 4,5, 7,5 sau 9 tone.
Punți portante amplasate în spatele punții motoare
Disponibile în mai multe versiuni – nedirectoare cu roți simple sau duble, directoare automată sau activă. Sarcina pe punte: 7,5; 9,5 sau 10 tone.
Tandem cu punte liftabilă
Permite decuplarea și ridicarea punții motoare din ultima poziție din spate de pe boghiul tandem, pentru a reduce consumul de combustibil și raza de bracaj. Șoferul poate apăsa un buton de pe panou de bord pentru a ridica puntea atunci când camionul nu este încărcat. Atunci când camionul este încărcat, puntea se coboară și să cuplează singură. Funcția Tandem cu punte liftabilă este disponibilă pentru configurații 6×4 și 8×4 (cu boghiu în tandem) echipate cu frâne cu disc.
Configurațiile punților – electric
Autotractor: 4x2, 6x2, 6x4
Autoșasiu: 4x2,6x2, 6x4, 8x2, 8x4
Toate punțile au suspensie pneumatică
Date – tot ceea ce vă trebuie. Descărcați fișele de date în format PDF pentru seria Volvo FH utilizând următoarele linkuri.
Este posibil ca funcțiile descrise să nu fie standard sau disponibile pentru toate nivelurile de echipare și opțiunile de lanț cinematic.