Această secțiune conține informații și linkuri către Contractul dumneavoastră de management al datelor („DMA” sau „Contract”)
Contractul de management al datelor este contractul de utilizare a datelor vehiculului și trebuie semnat de client pentru ca acesta să beneficieze de Serviciile de conectivitate.
Pentru clienții care se înscriu prin Volvo Connect, termenii de utilizare vor fi condiționați de semnarea DMA.
Dacă, în calitate de client, doriți să anulați DMA sau aveți întrebări legate de DMA, vă rugăm să contactați departamentul de vânzări a oricărui dealer autorizat Volvo.
În cazul în care doriți să reziliați Contractul de management al datelor și serviciile aferente, vă rugăm să completați formularul de mai jos, să îl semnați și să trimiteți o copie scanată dealerului dumneavoastră.
Înainte de a face acest lucru, vă rugăm să contactați organizația de vânzări a oricărui dealer autorizat Volvo.
În cazul în care transferați (vindeți sau schimbați în orice alt mod proprietarul) vehiculele, avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a-l informa pe noul proprietar că trebuie să semneze Contractul de management al datelor cu Volvo Truck Corporation. Dacă noul proprietar nu v-a confirmat că a semnat acest contract, vă rugăm să completați formularul de mai jos, să îl semnați și să trimiteți o copie scanată la: connected.services@volvo.com