TRUCKS

România

×

SPECIFICAȚII PENTRU LANȚUL CINEMATIC VOLVO FM

  • Motoare
  • I-Shift
  • I-Shift Dual Clutch
  • Punți spate
  • Rapoarte de transmitere axă spate
  • Combinații de lanț cinematic
  • Prize de putere

Motoare

 

D11K

D13K

G13C

Norme antipoluare

Euro 6

Euro 6

Euro 6

Număr de cilindri

6

6

6

Cilindree

10,8 dm3

12,8 dm3

12,8 dm3

Cursă

152 mm

158 mm

158 mm

Alezaj

123 mm

131 mm

131 mm

Raport de compresie

17:01

18:01

17:01

Regim economic

1.000-1.500 rpm

950-1400 rpm

1000-1400 rpm

Putere maximă frână pe evacuare

160 kW (2.400 rpm)

200 kW (2.300 rpm)

 

Efect VEB

290 kW (2.400 rpm)

   

Efect

opțional

   

Efect VEB+

 

375 kW (2.300 rpm)

375 kW (2.300 rpm)

VEB+

 

opțional

opțional

Filtre de ulei

2 principale, 1 pentru impurități fine

2 principale, 1 pentru impurități fine

2 principale, 1 pentru impurități fine

Volum schimb ulei, incl. filtru

36 l

33 l

33 l

Volumul total al sistemului de răcire

36 l

38 l

39,5 l


 

Interval de schimb ulei

până la 100.000 km sau o dată pe an, cu VDS4.

Premise obligatorii combustibil

Combustibil fără sulf (EN590, cu maxim 10 ppm sulf)
Generație Biodiesel 2 (EN15940, diesel sintetic)
Calitate auto LNG.

Priză de putere montată pe motor

 

Putere cuplu

Raport

EPTT350

350 Nm* 

1.26:1

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

EPTT1000

1.000 Nm*

1.26:1


*Putere cuplu în timpul rulării și staționării.

D11K – putere/cuplu

Putere netă conform: EC 582/2011

D11K330 (245 kW)

 

Putere maximă la 1.600-1.900 rpm

330 CP

Cuplu maxim la 950–1.400 rpm

1600 Nm

D11K380 (280 kW)

 

Putere maximă la 1.700-1.800 rpm

380 CP

Cuplu maxim la 950–1.400 rpm

1800 Nm

D11K430 (317 kW)

 

Putere maximă la 1.700-1.800 rpm

430 CP

Cuplu maxim la 1.058-1.400 rpm

2050 Nm

D11K460 (339 kW)

 

Putere maximă la 1.700-1.800 rpm

460 CP

Cuplu maxim la 1.050-1.400 rpm

2200 Nm



D13K – putere/cuplu

Putere netă conform: EC 582/2011

 

D13K420 (309 kW)  
Putere maximă la 1.400-1.800 rpm 420 CP
Cuplu maxim la 860–1.400 rpm 2100 Nm
D13K460 (345 kW)  
Putere maximă la 1.400-1.800 rpm 460 CP
Cuplu maxim la 900–1.400 rpm 2300 Nm
D13K500 (368 kW)   
Putere maximă la 1530-1800 rpm 500 CP 
Cuplu maxim la 980-1.270 rpm 2500 Nm 

G13C – putere/cuplu

Putere netă conform EC 582/2011

G13C420 (309 kW)

 

Putere maximă la 1.400-1.800 rpm

420 CP

Cuplu maxim la 1.000-1.400 rpm

2100 Nm

G13C460 (338 kW)

 

Putere maximă la 1.700-1.800 rpm

460 CP

Cuplu maxim la 1.050-1.400 rpm

2300 Nm

I-Shift

Cutie de viteze cu 12 trepte, cu reductor planetar și divizor de treaptă, cu sistem automatizat de schimbare a treptelor. I-Shift poate fi echipat din fabrică cu priză de putere, retarder compact, pompă de servodirecție pentru situații de urgență și răcitor de ulei.

I-Shift

Tip Ultima treaptă Cuplu motor (Nm) Sarcină maximă în combinație aprobată (tone)
AT2412F Direct 2400 44
AT2612F Direct 2600 100
ATO2612F Raport subunitar 2600 100

 

Specificații I-Shift Dual Clutch

Tip Ultima treaptă Cuplu motor (Nm) Sarcină maximă în combinație aprobată (tone)
SPO2812 Raport subunitar 2800 80

Punți spate

Tip

Punte

Treaptă

Cuplu maxim (Nm)

Sarcină maximă pe punte/boghiu (tone)

Sarcină maximă în combinație aprobată (tone)

Reductor simplu

         

RSS1244

Solo

Hipoid

2800

12

44

RSS1344C/E

Solo

Hipoid

2600

13

44

RSS1352A

Solo

Hipoid

2800

13

52

RSS1356

Solo

Hipoid

2400/2800

13

56/44

RSS1370A/B

Solo

Hipoid

3550

13

70

RTS2370A

Tandem

Hipoid

3550

23

80

RTS2310A

Tandem

Hipoid

3550

23

100

Reductor în butucul roții

         

RSH1370F

Solo

Angrenaje conice elicoidale

3550

13

70

RTH2610F

Tandem

Angrenaje conice elicoidale

3550

26

100

RTH3210

Tandem

Angrenaje conice elicoidale

3550

32

100

RTH3312

Tandem

Angrenaje conice elicoidale

3550

33

120

RTH3815

Tandem

Angrenaje conice elicoidale

3550

38

150

Rapoarte de transmitere axă spate

RSS1244

RSS1344C/E

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.31:1

2.31:1*

2.50:1

2.06:1

2.43:1

2.06:1

3.46:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.47:1

2.47:1*

2.64:1

2.17:1

2.57:1

2.17:1

3.61:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.64:1

2.64:1

2.79:1

2.31:1

2.83:1

2.31:1

3.76:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

2.85:1

2.85:1

3.10:1

2.47:1

3.09:1

2.47:1

4.12:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.08:1

3.08:1

3.44:1

2.64:1

3.40:1

2.64:1

4.55:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 
 

3.36:1

3.67:1

2.85:1

3.78:1

2.85:1

5.41:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 
 

3.70:1

 

3.08:1

4.13:1

3.08:1

 

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 
 

4.11:1

 

3.40:1**

4.50:1

3.36:1

 

5.41:1

5.41:1

   
 

4.63:1

 

3.67:1**

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

6.18:1

   
 

5.29:1

 

4.11:1**

5.67:1

4.11:1

   

7.21:1

   
       

6.17:1

4.63:1

         


* Pentru RSS1344E
** Pentru RSS1370B

Combinații de lanț cinematic

 

D11K330

D11K370

D11K410

D11K450

D13K420

D13K460

D13K500

G13C420

G13C460

                   

I-Shift

                 

AT2412F

AT2612F

ATO2612F

AT2812F

                 

ATO3112F

                 

ATO3512F

                 

I-Shift Dual Clutch

                 

SP02812

         

   

Punți cu reductor simplu

                 

RSS1244

 

RSS1344C/E

RSS1352A

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Punți cu reductor în butucul roții

                 

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

   

RTH3312

   

RTH3815

   

Prize de putere

Există mai multe alternative pentru priza de putere, dependentă sau nu de ambreiaj, pentru acționarea diverselor echipamente aflate la bord.

Montate pe motor

PTER-DIN
Priză de putere montată în spatele motorului pentru acționarea directă a unei pompe hidraulice.

PTER1400
Priză de putere montată în spatele motorului cu conexiune cu flanșă pentru pompă hidraulică.

PTER100
Priză de putere montată în spatele motorului cu conexiune cu flanșă pentru pompă hidraulică.

Montate pe cutia de viteze

PTR-F
Cuplaj cu flanșă și pentru turație redusă sau ridicată.

PTR-FL/FH
Cuplaj cu flanșă și pentru turație redusă sau ridicată.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Turație redusă/medie/ridicată, cu cuplaj DIN, pentru cuplarea directă a unei pompe hidraulice.

PTRD-F
Turație ridicată cu cuplaj cu flanșă pentru axul cardanic montat direct.

PTRD-D
Turație ridicată și două ieșiri. Cuplaj DIN față și spate pentru cuplarea directă a pompelor hidraulice.

PTRD-D1
Turație ridicată și două ieșiri. Cuplaj cu flanșă spate și cuplaj DIN față.

PTRD-D2
Turație ridicată, cu două ieșiri în spate și o ieșire în față. Două cuplaje cu flanșă spate și un cuplaj DIN față.

 

EXAMINAȚI ÎN DETALIU MODELUL VOLVO FM

Configurați autocamionul ideal. Totul se întâmplă la dealerul local Volvo Trucks.