| D11K | D13K | G13C |
---|---|---|---|
Norme antipoluare | Euro 6 | Euro 6 | Euro 6 |
Număr de cilindri | 6 | 6 | 6 |
Cilindree | 10,8 dm3 | 12,8 dm3 | 12,8 dm3 |
Cursă | 152 mm | 158 mm | 158 mm |
Alezaj | 123 mm | 131 mm | 131 mm |
Raport de compresie | 17:01 | 18:01 | 17:01 |
Regim economic | 1.000-1.500 rpm | 950-1400 rpm | 1000-1400 rpm |
Putere maximă frână pe evacuare | 160 kW (2.400 rpm) | 200 kW (2.300 rpm) | |
Efect VEB | 290 kW (2.400 rpm) | ||
VEB | opțional | ||
Efect VEB+ | 375 kW (2.300 rpm) | 375 kW (2.300 rpm) | |
VEB+ | opțional | opțional | |
Filtre de ulei | 2 principale, 1 pentru impurități fine | 2 principale, 1 pentru impurități fine | 2 principale, 1 pentru impurități fine |
Volum schimb ulei, incl. filtru | 36 l | 33 l | 33 l |
Volumul total al sistemului de răcire | 36 l | 38 l | 39,5 l |
până la 100.000 km sau o dată pe an, cu VDS4.
Combustibil fără sulf (EN590, cu maxim 10 ppm sulf)
Generație Biodiesel 2 (EN15940, diesel sintetic)
Calitate auto LNG.
| Putere cuplu | Raport |
---|---|---|
EPTT350 | 350 Nm* | 1.26:1 |
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 |
EPTT1000 | 1.000 Nm* | 1.26:1 |
* Putere cuplu în timpul rulării și staționării.
Putere netă conform: EC 582/2011
D11K330 (245 kW) |
|
---|---|
Putere maximă la 1.700 rpm | 330 CP |
Cuplu maxim la 877 – 1.400 rpm | 1600 Nm |
D11K380 (280 kW) |
|
Putere maximă la 1.700 rpm | 380 CP |
Cuplu maxim la 938 – 1.400 rpm | 1800 Nm |
D11K430 (317 kW) |
|
Putere maximă la 1.700 rpm | 430 CP |
Cuplu maxim la 1.008 – 1.400 rpm | 2050 Nm |
D11K460 (339 kW) |
|
Cuplu maxim la 1.700 rpm | 460 CP |
Cuplu maxim la 1.050-1.400 rpm | 2200 Nm |
Putere netă conform: EC 582/2011
D13K380 (279 kW) | |
---|---|
Putere maximă la 1.700 rpm | 380 CP |
Cuplu maxim la 830 – 1.400 rpm | 1.814 Nm |
D13K420 (309 kW) | |
Putere maximă la 1.404 – 1.700 rpm | 420 CP |
Cuplu maxim la 905 – 1.400 rpm | 2100 Nm |
D13K460 (345 kW) | |
Putere maximă la 1.404 – 1.700 rpm | 460 CP |
Cuplu maxim la 945 – 1.400 rpm | 2300 Nm |
D13K500 (368 kW) | |
Putere maximă la 1.404 – 1.700 rpm | 500 CP |
Cuplu maxim la 980 – 1.400 rpm | 2500 Nm |
Putere netă conform EC 582/2011
G13C420 (309 kW) |
|
---|---|
Putere maximă la 1.400-1.800 rpm | 420 CP |
Cuplu maxim la 1.000-1.400 rpm | 2100 Nm |
G13C460 (338 kW) |
|
Putere maximă la 1.700-1.800 rpm | 460 CP |
Cuplu maxim la 1.050-1.400 rpm | 2300 Nm |
Tip | Punte | Treaptă | Cuplu maxim (Nm) | Sarcină maximă pe punte/boghiu (tone) | Sarcină maximă în combinație aprobată (tone) |
---|---|---|---|---|---|
Reductor simplu | |||||
RSS1244 | Solo | Hipoid | 2800 | 12 | 44 |
RSS1344C/E | Solo | Hipoid | 2600 | 13 | 44 |
RSS1352A | Solo | Hipoid | 2800 | 13 | 52 |
RSS1356 | Solo | Hipoid | 2400/2800 | 13 | 56/44 |
RSS1370A/B | Solo | Hipoid | 3550 | 13 | 70 |
RTS2370A | Tandem | Hipoid | 3550 | 23 | 80 |
RTS2310A | Tandem | Hipoid | 3550 | 23 | 100 |
Reductor în butucul roții | |||||
RSH1370F | Solo | Angrenaje conice elicoidale | 3550 | 13 | 70 |
RTH2610F | Tandem | Angrenaje conice elicoidale | 3550 | 26 | 100 |
RTH3210 | Tandem | Angrenaje conice elicoidale | 3550 | 32 | 100 |
RTH3312 | Tandem | Angrenaje conice elicoidale | 3550 | 33 | 120 |
RTH3815 | Tandem | Angrenaje conice elicoidale | 3550 | 38 | 150 |
RSS1244 | RSS1344C/E | RSS1356 | RSS1370A/B | RTS2370A | RTS2310 | RSH1370F | RTH2610F | RTH3210 | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.31:1 | 2.31:1* | 2.50:1 | 2.06:1 | 2.43:1 | 2.06:1 | 3.46:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.47:1 | 2.47:1* | 2.64:1 | 2.17:1 | 2.57:1 | 2.17:1 | 3.61:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.64:1 | 2.64:1 | 2.79:1 | 2.31:1 | 2.83:1 | 2.31:1 | 3.76:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
2.85:1 | 2.85:1 | 3.10:1 | 2.47:1 | 3.09:1 | 2.47:1 | 4.12:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.08:1 | 3.08:1 | 3.44:1 | 2.64:1 | 3.40:1 | 2.64:1 | 4.55:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 | |
3.36:1 | 3.67:1 | 2.85:1 | 3.78:1 | 2.85:1 | 5.41:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 | ||
3.70:1 | 3.08:1 | 4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 | ||||
4.11:1 | 3.40:1** | 4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | |||||
4.63:1 | 3.67:1** | 5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | |||||
5.29:1 | 4.11:1** | 5.67:1 | 4.11:1 | 7.21:1 | ||||||
6.17:1 | 4.63:1 |
* Pentru RSS1344E
** Pentru RSS1370B
| D11K330 | D11K370 | D11K410 | D11K450 | D13K380 | D13K420 | D13K460 | D13K500 | G13C420 | G13C460 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I-Shift | ||||||||||
AT2412F |
|
|
|
|
|
|
| ● | ● | |
AT2612F |
|
|
|
|
|
|
| ● | ● | |
ATO2612F |
|
|
|
|
|
|
| ● | ● | |
AT2412G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
AT2612G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
ATO2612G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
I-Shift Dual Clutch | ||||||||||
SP02812 | ● | ● | ||||||||
Punți cu reductor simplu | ||||||||||
RSS1244 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
RSS1344C/E | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1352A | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1356 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1370A/B | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RTS2370A | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RTS2310A | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Punți cu reductor în butucul roții | ||||||||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2610F | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH3210 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTH3312 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTH3815 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
PTER-DIN
Priză de putere montată în spatele motorului pentru acționarea directă a unei pompe hidraulice.
PTER1400
Priză de putere montată în spatele motorului cu conexiune cu flanșă pentru pompă hidraulică.
PTER100
Priză de putere montată în spatele motorului cu conexiune cu flanșă pentru pompă hidraulică.
PTR-F
Cuplaj cu flanșă și pentru turație redusă sau ridicată.
PTR-FL/FH
Cuplaj cu flanșă și pentru turație redusă sau ridicată.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Turație redusă/medie/ridicată, cu cuplaj DIN, pentru cuplarea directă a unei pompe hidraulice.
PTRD-F
Turație ridicată cu cuplaj cu flanșă pentru axul cardanic montat direct.
PTRD-D
Turație ridicată și două ieșiri. Cuplaj DIN față și spate pentru cuplarea directă a pompelor hidraulice.
PTRD-D1
Turație ridicată și două ieșiri. Cuplaj cu flanșă spate și cuplaj DIN față.
PTRD-D2
Turație ridicată, cu două ieșiri în spate și o ieșire în față. Două cuplaje cu flanșă spate și un cuplaj DIN față.