Obțineți un plan de service optimizat bazat pe utilizarea reală a vehiculului cu contractul Asistență Disponibilitate Volvo. Folosind conectivitatea incorporată, vă monitorizăm camionul pentru a activa serviciul potrivit la momentul potrivit. Astfel, camionul rămâne pe șosea, disponibil pentru cursă.
Toate camioanele Volvo noi vin cu un program de service personalizat, adaptat utilizării și aplicației lor specifice, asigurând nivelul corect de întreținere. Contractul Asistență Disponibilitate Volvo îmbunătățește programul de service prin utilizarea conectivității camionului pentru a-l actualiza în timp real, asigurând o întreținere precisă pentru a maximiza timpul de funcționare.
Cu informații de la distanță din vehicul, putem planifica în prealabil vizita completă la atelier. Aceasta înseamnă că vă vom contacta pentru a stabili o oră convenabilă a programării la atelier. Apoi, vă atribuim mecanicul potrivit împreună cu instrumentele și echipamentele necesare și comandăm piesele în avans.
Contractul Asistență disponibilitate Volvo include opțiunea Mesaj serviciu la distanță.
Dacă este necesar un serviciu, dealerul este anunțat și se afișează
un mesaj în instrumentele universale, pentru informarea șoferului. Astfel,
toată lumea poate planifica din timp – iar camionul va funcționa perfect și
eficient.
Serviciul Asistență Disponibilitate (Uptime Care )vă oferă un plan de service optimizat, bazat pe utilizarea efectivă a vehiculului. Beneficiind de conectivitatea încorporată, vă putem personaliza planul de întreținere pentru a se potrivi perfect nevoilor camionului.
De ce? Pentru a vă maximiza disponibilitatea camionului tău.
Alegeți un contract de service adaptat camionului și activității dvs. Instrumentul nostru vă ajută să găsiți cea mai bună opțiune pentru a optimiza întreținerea și a maximiza disponibilitatea.