TRUCKS

Tomasz Jaworski
2022-03-28
3 min
Disponibilitatea Economia de combustibil
Author
Tomasz Jaworski
Services Offer Portfolio Manager

6 moduri de a crește disponibilitatea autocamionului dumneavoastră


Fiecare minut de nefuncționare înseamnă venituri pierdute. Vă prezentăm șase modalități prin care puteți să vă mențineți în funcțiune vehiculul cât mai mult posibil, de la cele simple și directe, până la utilizarea tuturor avantajelor oferite de conectivitate.

Cel mai eficient mod de a evita o defecțiune este să fiți proactiv și să luați, în primul rând, măsuri de prevenire, pentru a evita ca aceasta să apară. Progresele în tehnologie și în conectivitate au dus la crearea unei game de servicii de conectivitate disponibile în prezent, care vă pot ajuta să anticipați și să preveniți apariția unei defecțiuni.


În același timp, perioadele de inactivitate ocazionale sunt în continuare inevitabile în acest domeniu, deci este important să fiți mereu pregătit pentru ce e mai rău și gata să acționați atunci când acestea apar.


Cu ajutorul asistenței adecvate, aproximativ 80% din defecțiunile preconizate pot fi evitate sau cel puțin atenuate prin măsuri proactive, în timp ce măsurile reactive ajută la atenuarea consecințelor atunci când acestea apar.


1. Inspecțiile zilnice de verificare. 

Prima și cea mai simplă măsură pe care o puteți lua pentru a evita în mod proactiv o defecțiune este să efectuați inspecție vizuală rapidă a vehiculului dumneavoastră la începutul fiecărei zile. Verificând câteva minute pe zi, puteți economisi mult timp și bani pe termen lung, dacă astfel identificați din timp un defect sau o eroare.


2. Personalizați-vă programul de service în funcție de planul de utilizare al camionului.

Frecvența operațiunilor de service pentru autocamion depinde de modul în care este utilizat și poate varia în funcție de diverși factori. În mod ideal, ați dori un program de service care să vă asigure că autocamionul dumneavoastră este întotdeauna în stare bună, dar și să minimizeze timpul petrecut în atelier. În timp ce, în mod tradițional, autocamioanele sunt întreținute conform intervalelor prestabilite, conectivitatea face posibilă optimizarea programului personalizat de service, în funcție de utilizarea și starea reală a vehiculului. Astfel, o vizită programată la service poate fi devansată dacă este necesar, sau amânată dacă nu este.


3. Investiți în monitorizarea în timp real. 

Conectivitatea face posibilă, de asemenea, monitorizarea continuă a vehiculelor și componentele individuale, precum și detectarea erorilor înainte ca acestea să provoace o defecțiune. Este util să explorați opțiunile disponibile, deoarece o investiție într-un astfel de serviciu s-ar putea amortiza rapid. Vizita programată la un service va fi întotdeauna mai ieftină și mai ușor de gestionat decât o defecțiune neașteptată în timpul unei curse.


4. Actualizați software-ul vehiculului de la distanță. 

La vehiculele moderne, actualizările software se efectuează, de regulă, în service – dar nu este obligatoriu să apelați la un atelier. Găsind un furnizor care vă poate oferi un astfel de serviciu, puteți reduce numărul de vizite la atelierul service la care vă deplasați în mod frecvent.


5. Selectați un contract de service care să corespundă cerințelor dumneavoastră. 

Majoritatea producătorilor oferă o gamă largă de contracte de service cu diverse niveluri de asistență. Cea mai bună opțiune depinde de cerințele dumneavoastră unice, dar în cele din urmă va trebui să găsiți acel nivel care să vă ofere siguranță completă, fără a investi în servicii inutile.

 Acolo unde este cazul, este bine să aveți un singur contract de service care să acopere toate cerințele vehiculului – autocamionul, suprastructura și remorca – pentru a evita vizitele separate la ateliere diferite.


6. Obțineți asistența corespunzătoare pentru cazurile în care apar defecțiuni. 

Oricând și oriunde se defectează autocamionul dumneavoastră, trebuie să puteți accesa serviciile de asistență rutiera și de remorcare. Furnizorul dumneavoastră vă oferă asistență în timpul orelor de funcționare a vehiculului? Asistența oferită acoperă zonele în care vă desfășurați activitatea? Și puteți discuta cu cineva în limba dumneavoastră, dacă sunteți în străinătate? De asemenea, ar fi util să vă întrebați ce garanții vă oferă acest furnizor în ceea ce privește timpul de repunere în circulație a vehiculului și care sunt compensațiile pe care vi le poate oferi, dacă aceste garanții nu sunt îndeplinite.