VOLVO va prelucra, integral sau parțial, următoarele categorii de date cu caracter personal:
Date de contact, cum ar fi numele, adresa de e-mail, numărul de telefon
Date individuale, cum ar fi limba preferată de utilizare, fotografia, mărimea la articolele vestimentare, preferințele culinare
Date despre organizație, cum ar fi numele companiei, poziția ocupată, locul de muncă, țara
Date de reparare/service, precum urmărirea și monitorizarea activităților desfășurate de dumneavoastră (inclusiv a solicitărilor de despăgubire) în legătură cu întreținerea, repararea sau service-ul pentru vehicule
Date de competență, cum ar fi sesiunile de formare și activitățile de instruire
Date de IT, cum ar fi ID-ul de utilizator, parolele, detaliile de conectare, precum și date și jurnale despre utilizarea de către dumneavoastră a aplicațiilor sau a serviciilor IT ale companiei VOLVO
Dacă sunteți comerciant unic, VOLVO va prelucra, de asemenea, următoarele categorii de date cu caracter personal:
Date cu caracter financiar, cum ar fi informațiile de credit sau de plată, detaliile contului bancar
Date contractuale, cum ar fi comenzile de achiziție, contractele și alte acorduri încheiate între dumneavoastră și VOLVO
Baza legală și scopurile prelucrării
Volvo va procesa datele dumneavoastră cu caracter personal pe următoarele temeiuri legale și în următoarele scopuri, așadar, consultați și detaliile de mai jos.
Obligație legală. De exemplu, VOLVO poate fi obligată prin lege să raporteze tranzacțiile către o autoritate fiscală care solicită ca VOLVO să prelucreze datele dumneavoastră cu caracter personal.
Obligația contractuală. De exemplu, este posibil ca VOLVO să fie obligată să vă prelucreze datele cu caracter personal pentru a se conforma termenilor și condițiilor unei comenzi sau ale unui contract de servicii semnat de dumneavoastră sau de angajator.
Interese legitime. Interesele legitime ale VOLVO includ interesul de a-și gestiona operațiunile zilnice în conformitate cu practicile legale și corecte de activitate, inclusiv gestionarea relațiilor cu clienții în vederea derulării contractelor încheiate cu dumneavoastră sau cu angajatorul dumneavoastră și/sau să parcurgă pașii necesari anterior semnării unui contract cu dumneavoastră sau cu angajatorul dumneavoastră. De exemplu, VOLVO va trebui să cunoască limba dumneavoastră preferată de utilizare, pentru a putea comunica eficient cu dumneavoastră în cadrul activităților zilnice.
În cazuri excepționale și numai atunci când nu se poate aplica alt motiv juridic, VOLVO vă poate solicita separat consimțământul de a vă prelucra datele cu caracter personal în scopurile enumerate mai jos. Dacă a fost exprimat consimțământul, aveți întotdeauna dreptul să vi-l retrageți, dar acest lucru nu va afecta legalitatea procesării datelor bazate pe consimțământul exprimat anterior retragerii sale.
Comunicări promoționale și în scopuri de marketing, cum ar fi expedierea buletinelor/revistelor noastre periodice, informații despre serviciile noastre, materiale promoționale și publicitare, invitații la evenimente organizate de noi sau de companii de tip terțe părți cu care colaborăm.
Scopurile desfășurării unor sondaje pentru clienți, cum ar fi chestionarele privind satisfacția clienților finali, anchetele privind gradul de satisfacție al comercianților, studiile privind calitatea produselor, chestionarele aplicate în scopul îmbunătățirii proceselor de activitate.
Scopuri personalizate de servicii, cum ar fi trimiterea unui articol vestimentar marca Volvo pe mărimea dumneavoastră sau furnizarea de preparate culinare care să vă satisfacă preferințele atunci când sunteți invitat la un eveniment organizat de Volvo.