VOLVO va prelucra, integral sau parțial, următoarele categorii de date cu caracter personal:
Date de contact, cum ar fi numele, adresa de e-mail, adresa de domiciliu, numărul de telefon
Date despre organizație, cum ar fi numele companiei, poziția ocupată, locul de muncă, țara
Baza legală și scopurile prelucrării
Volvo va procesa datele dumneavoastră cu caracter personal pe următoarele temeiuri legale și în următoarele scopuri, așadar, consultați și detaliile de mai jos.
Interese legitime. Interesele legitime ale VOLVO includ interesul de a-și gestiona operațiunile zilnice în conformitate cu practicile legale și corecte de activitate, inclusiv gestionarea relațiilor cu partenerii de afaceri în vederea derulării contractelor sau acordurilor de colaborare încheiate cu dumneavoastră sau cu angajatorul dumneavoastră și/sau să parcurgă pașii necesari anterior semnării unui contract cu dumneavoastră sau cu angajatorul dumneavoastră. De exemplu, VOLVO va trebui să cunoască limba dumneavoastră preferată de utilizare, pentru a putea comunica eficient cu dumneavoastră în cadrul activităților zilnice.
În cazuri excepționale și numai atunci când nu se poate aplica alt motiv juridic, VOLVO vă poate solicita separat consimțământul de a vă prelucra datele cu caracter personal în scopurile enumerate mai jos. Dacă a fost exprimat consimțământul, aveți întotdeauna dreptul să vi-l retrageți, dar acest lucru nu va afecta legalitatea procesării datelor bazate pe consimțământul exprimat anterior retragerii sale.
VOLVO va procesa și va stoca datele dumneavoastră cu caracter personal în scopurile următoare:
Comunicări promoționale și în scopuri de marketing, cum ar fi expedierea buletinelor/revistelor periodice Volvo, informații despre serviciile noastre, materiale promoționale și publicitare, invitații la evenimente organizate de noi sau de companii de tip terțe părți cu care colaborăm.
Scopurile desfășurării unor sondaje, cum ar fi chestionarele privind satisfacția clienților finali, anchetele privind gradul de satisfacție al comercianților, studiile privind calitatea produselor, chestionarele aplicate în scopul îmbunătățirii proceselor de activitate.